Reviews over Thuiszorg aanbieders


    Stress voor elk bezoek van de

    Review over Buurtzorg

    Ik herken zeer veel van de opmerkingen hiervoor : geen empathie, totaal ondoorzichtig verdienmodel. Il moest al een handtekening zetten toen er nog geen zorgplan was. Totaal onduidelijk hoeveel uur ze voor mij declareren " dat regelt Almelo". Maar ik kreeg krap een half uur per dag direct na mijn nieuwe heup. En dan moest ik dagelijks onderhandelen : haren wassen aan de wasbak of nog de sokken aantrekken die nog gepakt moesten worden. En dan ook nog een stagiaire begeleiden in dat halve uur waarbij er meer tijd naar de stagiaire ging dan naar mij als client.
    NNiet correcte adviezen over het vocht in mijn been ( bron = het ziekenhuis)
    Geen AVG verklaring gezien. Wat doen ze met de gegevens van de contactpersonen ?
    Elke keer stress als ze kwamen. Ben ermee gestopt na 1 week om van die ellende af te zijn.

    Sterke punten
    Dat ze een contract met mijn ziekenhuis in de wacht gesleept hebben. Helaas. Ik had een andere voorkeur opgegeven.

    Zwakke punten
    Ondoorzichtig verdienmodel, riekt naar winstbejag.
    Niet open staan voor feedback
    Hoezo de client centraal ? Dat gevoel had ik niet.
    Heb ervaring met 2 andere aanbieders en dat was volstrekt anders & beter
    Niet prettig in de omgang. Ik voel me in mijn kwetsbare situatie niet respectvol , zorgzaam behandeld. De competenties afstemmen met de client, empathie, luisteren en ook deskundigheid ontbreken.
    Ik vind dat de autoriteit persoonsgegevens eens een onderzoek moet doen. De AVG regels worden niet gehandhaafd

    Zetten in op mensen met geld

    Review over Zuster Jansen

    Ik heb in het verleden geïnformeerd voor nachtzorg. Maar daar hadden ze geen belangstelling voor. Komen inderdaad wat onsympathiek over.

    Sterke punten
    Ik ken iemand die heel tevreden is over hun hulp: ja, mensen die 11.000 euro per maand kunnen betalen.

    Zwakke punten
    Communicatief zwak naar mensen die informeren voor zorg minder dan 24 uur PD.

    1 goede verzorgende gehad via hen, rest was crab

    Review over De Zorgheuvel

    Zoals al zei, 1 goede via hen. Rest was niks, zelfs 1 eruit gezet binnen 2 weken.
    Verzorgende is lang bij ons geweest, maar zei werd heel plotseling ziek. Omdat ze geen nieuwe hadden, hebben ze het erop gegooid dat mijn moeder niet geschikt was voor deze zorg. Zoiets moeten ze ook ergens melden heb ik begrepen later.

    Sterke punten
    Tja, bij henzelf niet. De verzorgende was top.

    Zwakke punten
    Doen ze vaker: zeggen dat het aan de cliënt ligt. Hoeven ze namelijk geen kosten te betalen voor de oplossing die jij moet zoeken als je nog steeds zorg thuis wilt hebben.
    Heb ik gehoord van verzorgende die ik kater via ander bedrijf kreeg. Gewoon een truc.
    Heel naar: ze zeggen dat je dan maar gewoon naar de crisisopvang moet gaan.

    Goede ervaringen

    Review over Happy HomeCare

    Na veel getob met andere bedrijven (o a. zorgcompaan =horror, Zorgheuvel: leuke verzorgende gehad, maar leiding achterbaks), meerdere goede verzorgenden gehad via dit bedrijf. Maar ik weet van deze parels binnen dit bedrijf ((die goed voor mijn moeder zorgen) dat dit zeker niet voor alle mensen die daar werken geldt.

    Sterke punten
    Hebben een paar goede mensen in dienst die ze hebben uitgezet. Maar in hoeverre dit toeval is weet ik niet. Kwamen bij intake wel deskundig over (ik heb van verschillende bedrijven dit gezien, dus kan vergelijken).

    Zwakke punten
    Geen idee. Wij regelen eigenlijk alles zelf met de verzorgende die wij in huis hebben. In het begin wat sputters, maar wij zijn heel zelfstandig. Ze regelen alleen de mensen.

    Reactie op reviews

    Review over ZorgCompaan

    Wij vinden als organisatie de mening van onze cliënten belangrijk. We betreuren het altijd als onze dienstverlening niet naar tevredenheid is. Waar mogelijk proberen we oplossingen te zoeken en van fouten te leren.
    De cliënten uit deze reviews zijn bij ons bekend. Op deze site is er helaas geen mogelijkheid om een reactie te geven. Daarom doen we het zo. De medewerker uit een van de eerste reviews is al anderhalf jaar niet meer bij ons werkzaam. We hebben herhaaldelijk contact proberen te leggen met de mensen achter deze site, maar we krijgen geen contact. Daarom nu op deze plek onze reactie. Voor vragen en klachten hopen wij dat cliënten ons rechtsreeks willen benaderen, zodat we samen kunnen werken aan een oplossing. En positieve feedback is natuurlijk ook welkom.

    Super aanbieder

    Review over Zeelandcare Thuiszorg

    Zeer ervaren personeel op kantoor. En goed opgeleide huishoudelijke hulpen. Communicatie duidelijk en eerlijk.

    Sterke punten
    EERLIJK, CORRECT EN TRANSPARANT

    Tevreden

    Review over Zeelandcare Thuiszorg

    Zeer ervaren personeel op kantoor. En goed opgeleide huishoudelijke hulpen. Communicatie duidelijk en eerlijk.

    Sterke punten
    EERLIJK, CORRECT EN TRANSPARANT

    Zeer slecht

    Review over Privazorg

    Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.

    Zwakke punten
    Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.

    Blij en tevreden

    Review over Zeelandcare Thuiszorg

    Ik heb particuliere huishoudelijke hulp van Zeelandcare van Zeelandcare gehad. Zeer goed opgeleide en betrouwbare hulpen voor een een kleine prijs.

    Sterke punten
    Betrouwbaar en zonder winstoogmerk.

    De allerbeste aanbieder voor de meest kwetsbare mensen

    Review over Zeelandcare Thuiszorg

    Mijn dementerende schoonmoeder heeft huishoudelijke zorg gehad via Zeelandcare en we kregen altijd dezelfde hulp op dezelfde dag en hetzelfde moment. Super betrouwbaar en altijd meteen vervanging en eindelijk een organisatie die zijn huishoudelijke zorg medewerkers opleiden in het voeren van regie. 2 aanbieders gehad met grote naam, echt grote zooi. Dit waren voor ons engelen!

    Sterke punten
    Heel betrouwbare en veel kennis en verstand van doelgroep en indicatie.

    Zorgelijk

    Review over De Gouden Leeuw Groep

    Ik vind dat deze instelling de naam Zorghotel niet verdient.
    Vader herft tijdens zijn verblijf alhier een slechtere gezondheid gekregen. Weinig vakkundig personerl, geen goede wondverzorgng.

    Vader is ziek geworden in.plaats van opgeknapt. Wij moesten toch een flinke rekening betalen.
    Veel stress in plaats van goede zorg.

    Sterke punten
    Eten goed

    Zwakke punten
    Te weinig goed opgeleid verpleegkundig personeel. Rommelige sfeer.

    Stipt op tijd

    Review over HerfstZorg

    Heel blij en tevreden met de hulp van Herfstzorg! Een hele geruststelling dat er elke ochtend stipt op vaste tijd iemand is die mijn oma helpt de dag op te starten. De communicatie is soepel en ze kijken verder dan alleen de dagelijkse taakjes, denken mee, zorgen mee, maken het gezellig en persoonlijk. Superfijne samenwerking, wat maakt dat ik mij als mantelzorg voel ondersteund en ontzorgd.

    Sterke punten
    Altijd op tijd, en dezelfde medwerkster

    Zwakke punten
    Geen

    Schoonmaakbedrijf Blinkers

    Review over Privazorg

    Privazorg werd Blinkers. Helaas veranderd er niets aan de bejegening van cli�«nten. Afspraken worden niet nagekomen, terugbellen heeft men nog nooit van gehoord, telefonische bereikbaarheid is nog steeds armzalig en de cli�«nt? De cli�«nt is gedegradeerd tot een ding dat vooral niet lastig (kritisch) moet zijn. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDouchehulpen die achter je rug om over je praten en het kantoorpersoneel doet daar vrolijk aan mee. En het ergste is dat zij liegen om zichzelf schoon te praten.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk heb een indicatie voor 55 minuten. Die heb ik niet voor niets!\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar schoonmaakbedrijf is in maximaal 15 minuten. Dan ben ik gedoucht en aangekleed. Het afdrogen is helaas half gedaan. Maar ach, een kniesoor die daarop let. De smetplekken die daardoor ontstaan zullen wel een keer over gaan.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHet douchen is een pijnlijke en onmenselijke expeditie geworden.\\\\\\\\r\\\\\\\\nEen hond wordt nog beter behandeld.

    Sterke punten
    GEEN!

    Zwakke punten
    De totale organisatie van Blinkers.

    Wondverzorging

    Review over Buurtzorg

    Na een fiets ongeluk was er wondverzorging nodig
    Een bijzondere deskundige van buurtzorg Heiloo is komen kijken en heeft de boel tot in de perfectie geregeld.
    1 x per dag wondverzorging door verpleegkundige en leerling verpleegkundige.
    Na 14 dagen niet meer nodig.
    KLASSE en dank voor de goede zorgen

    Sterke punten
    Afspraken nakomen en deskundige verpleging

    Zwakke punten
    Niet

    Onprofessioneel

    Review over Zeelandcare Thuiszorg

    Ik bel al 2 weken voor het starten van huishoudelijke hulp. Al 5 x afspraken gemaakt met mij maar komen deze niet na. Heel frustrerend in deze situatie

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nVan hak naar tak sturen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nZaken niet in orde hebben

    Zorgcriminelen

    Review over Privazorg

    Zeer onbetrouwbare club. Kantoor belt nooit terug. Vaak ontvang je geen zorg omdat ze geen mensen hebben, maar zonder communicatie.

    Sterke punten
    Zeer onbetrouwbaar en onproffessioneel

    Beste aanbieder van Nederland

    Review over Zeelandcare Thuiszorg

    Ervaring is zeer positief. Bellen altijd terug. Zette boven de 2uur in, in oosterschelderegio bij ernstige zieke patiënten. Andere aanbieders weigeren dat. Altijd vervanging ook in de zomerperiode. Huishoudelijk personeel wordt goed ingewerkt en opgeleid.

    slecht

    Review over Privazorg

    Privazorg haalt het slechtste in een mens boven, niet de verzorgsters, maar hun leidinggevende.
    Eigenwijs dom en alles beter weten, omhoog geklommen met hun ellebogen, ik raad iedereen af om daar zorg bij te zoeken, waarom dat merk je wel,

    Sterke punten
    liegen

    Zwakke punten
    de leidinggevende

    Slecht georganiseerde organisatie, allen winst maken is hun idee.

    Review over Joris Zorg

    Mijn vader van 90 werd gezegd na 3 jaar zorg gehad te hebben. Dat hij het maar weer zelf moest doen, ze hadden geen tijd meer. En de poetshulp van Joriszorg werd flink ingekort. Geen ramen wassen, niet meer dweilen. En nog veel meer aanpassingen. Juist waar je hun hulp voor nodig hebt werd niet meer gedaan. Dit mag niet ZORG heten.

    Sterke punten
    Helemaal niet betrokken bij de clienten.

    Zwakke punten
    Ze hebben ongeschoold personeel op hun kantoor werken.

    Dramatische ervaring

    Review over Happy HomeCare

    Methode van snel geld verdienen ten koste van de zorgbehoeftige. Goedkope, niet Nederlands sprekende, Oost-Europese arbeiders inzetten en mijn maximale budget zich toeeigenen

    Sterke punten
    Zetten hun eigen inkomsten centraal. O nee, dat is natuurlijk geen sterk punt.

    Zwakke punten
    Zetten onervaren, goedkope, niet Nederlands sprekende arbeiders in en komen geen enkele gemaakte afspraak na.

    Prettig contact

    Review over ZorgCompaan


    Wij hebben via Uw Zorgcompaan een team van zorg-aupairs geregeld voor mijn schoonvader.
    We zijn erg blij met de Zorg-aupair die ons als familie ontlast en goed voor onze vader zorgt.
    Wij herkennen ons niet in de andere reviews. Wij zouden Uw Zorgcompaan zeker aanbevelen.

    Sterke punten
    Prettig contact, reageren snel op vragen, goede zorg

    onbeschoft personeel

    Review over Cordaan Thuiszorg

    Afspraken worden niet nagekomen, altijd smoesjes om dingen niet te doen,brutaal tegen clienten,hun draaien de boel om , dat de clienten is altijd de gebeten hond als ie bij de medewerker klacht.
    Als cliente belt om met de planner te willen praten altijd smoesjes om niet cliente te woord staan.
    altijd te vroeg weg gaan , soms 1urr soms meer, alles zo snel doen als cliente later gaat onderzoeken hebben maar 30% van het schonmaaken gedaan maar vel vroeg weggaan. vreselijke bedrijf.ik ga alles doen om weg te gaan.

    Sterke punten
    groot mond tegen clienten en vroeg weggaan

    Het kan beter bij buurtzorg

    Review over Buurtzorg

    Om te beginnen, is het jammer dat mensen die hun slechte ervaring(en)over Buurtzorg delen, als mopperen wordt gezien.

    Mensen zijn ontevreden en willen graag hun mening delen.

    Ik heb 1 jaar bij Buurtzorg gewerkt, een hoop meegemaakt, gezien en ervaren. Als je iets wat niet positief is wil delen, wordt je in een hoek geduwd of als niet collegiaal beschouwd. Dit was 1 van de redenen waardoor ik heb besloten om bij Buurtzorg weg te gaan en omdat er geen vertrouwings persoon is.

    De slechte ervaringen, wil niet zeggen dat het overal gebeurd. De teams waar het goed gaat, hou het zo want in andere teams gebeurd er genoeg vervelende dingen.

    De tijd dat ik bij Buurtzorg heb gewerkt, heb ik als leuk en leerzaam ervaren samen met sommige van de clienten.

    Sommige collega's doen geloven dat ze als team functioneren maar helaas is het ver van zoeken.

    Meestal wordt een of meerdere collega's met hoge functies gesproken over beslissingen die genomen moeten worden. Sommige van die collega's gedragen zich als oprichter van Buurtzorg.

    Diegene die het rooster maakt, houdt geen rekening met diensten zoals avond/nacht en gelijk de volgende dag dagdienst. Hun gaan ervan uit, dat er niet of weinig in de nacht gebeld wordt waardoor je zonder enkel probleem de volgende ochtend, dagdienst kan werken. Wanneer je erover wil praten, wordt je als niet collegiaal beschouwt en zeurpiet.

    Er is geen vertrouwings persoon, maar een regio coach. In de meeste gevallen, heeft diegene geen verstand van hoe omgaan met conflicten en luistert naar diegene met hoge functies in de team.

    Salaris is slecht. Je bent vaak heen en weer maar krijgt het niet betaalt en je komt ook niet aan je uren.

    Er wordt gedescrimineerd door collega's onderling en clienten(hoofddoek, ander huidskleur). Wanneer je het bespreekbaar wil maken, lijkt het onmogelijk omdat er altijd een "waarom" is en jij diegene bent die verkeerd bezig is.

    Veel arrogantie door collega's met hoge functies(verpleegkundige)

    De oprichter van Buurtzorg zie je bij evenementen en verder niet.

    Het is fijn om lezen dat het goed gaat bij sommige teams maar besef ook dat er mensen zijn die het moeilijk hebben gehad en ergens hun verhaal kwijt willen.



    Sterke punten
    Client staat centraal

    Zwakke punten
    Rooster

    Geen vertrouwingspersoon

    Salaris

    Descriminatie

    niet goed voor werknemers

    Review over Icare

    werknemers hebben te krappe tijden en veel administratie.

    Schandalig behandeld

    Review over Thuiszorg Dotte

    Hele slechte ervaring, heb daar gewerkt. Dotte betaalt veel te laat en niet volgens afspraak. Geen reactie of te laat qua communicatie.