• Het team dat mij helpt is begripvol, vriendelijk en alert. Ze lijken de tijd te hebben voor mij, ze houden in de gaten hoe het met mij gaat, vragen naar mijn welzijn en zijn ook ok als ik er niets over wil delen. Ik zie in de rapportages de belangrijke punten terug. Hoewel ik ook zie dat de één beter rapporteert dan de ander, af en toe mis ik iets in de rapportage wat ik wel verteld heb, maar tot nu toe waren dat geen zeer belangrijke zaken en ik kan nog prima zelf regie voeren dus in principe niet nodig. Prima ervaring tot nu toe.

    Sterke punten
    Flexibel, lijken tijd te hebben, geïnteresseerd, begripvol

    Zwakke punten
    Ik heb de indruk dat er binnen het team veel gevraagd word van elkaar... ieder is altijd paraat om gebeld te worden voor extra werk en ik vraag me af of dit niet en te grote wissel gaat trekken op de medewerkers, 1 medewerker stopt ook om die reden. Ze zijn heel toegewijd, maar burn out ligt wel op de loer. Mede wellicht door een personeelstekort info de zorg???

    Door E. 't H. op 30 oktober 2019 Reageer

  • 2 keer hulp in de huishouding gehad. Nu al 4 weken niemand geweest, beloven iedere keer van alles maar komt niks van terecht.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Slecht bereikbaar
    Bellen niet terug
    Sloven van alles maar maken niks waar

    Door Jp op 19 oktober 2019 Reageer

  • Voorafgaand indicatie/zorgplan is nooit gemaakt! De thuiszorgverleners die twee keer per dag zou komen kwamen vaak heel laat of "gewoon" helemaal niet, zonder voorafgaand overleg. Kantoor is via mail en telefonisch vaak niet te bereiken. Als er überhaupt contact is via de mail, wordt er schandalig gereageerd! Daarbij staan er op hun site onwaarheden; bv over de vergoeding via zorgverzekering, zij hebben géén contract met zorgverzekering! Schandalig hoe de organisatie omgaat met voornamelijk kwetsbare mensen!! Eigenlijk helemaal geen één ster waardig!

    Sterke punten
    GEEN!

    Zwakke punten
    Alleen maar zwakke punten, geen goed woord voor over!! SCHANDALIG!

    Door cgt op 17 oktober 2019 Reageer

  • Aan de telefoon al medewerkers die niet begrijpen wat je bedoelt als je vraagt om een indicatie na enige tijd viel het kwartje zouden op maandag terug bellen op donder nog niks gehoord. ..waardeloos ben afhankelijk van dit soort organisaties andere gebeld.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Medewerkers zonder kennis van zaken

    Door Marco op 16 oktober 2019 Reageer

  • Vandaag gebeld met de vraag om terug te bellen. Meneer van zuster Jansen belt terug en zegt: goedendag u heeft net gebeld en bent op zoek naar zorg maar wij hebben geen zorg! Succes met verder zoeken.... en gooit zo de telefoon op! Echt waanzin!!

    Sterke punten
    Geen dus, ja asociaal zijn

    Door Oomen op 30 augustus 2019 Reageer

  • Ik kan mezelf nog insoppen en afspoelen echter mijn haren wassen lukt niet meer. Dat laatste stukje zelfredzaamheid zorgt er nu voor dat ze niet meer komen om te helpen met haren wassen. Dat probleem mag ik helemaal zelf oplossen. Dit was niet IN OVERLEG MET DE CLIENT maar een MEDEDELING !! Inmiddels 3 jaar zorg van Buurtzorg echter evaluaties heb ik nooit mee mogen maken.

    Er wordt aangedragen dat de medewerkers in de keuken / woonkamer zitten. Dat is toch te belachelijk voor woorden. Hoe kun je van daar uit in vredesnaam bepalen of je client hulp nodig heeft ?

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    De zorg

    Door Maria op 22 augustus 2019 Reageer

  • Zeer slechte ervaringen met vitras op elk gebied. Van thuiszorg, welzijn en begeleiding naar wsnp.

    Verder zeer ondoorzichtig organisaties.

    Klachten blijven liggen en bij vitras is men zeer passief.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Najib op 15 augustus 2019 Reageer

  • Na verschillende zorgverleners gehad te hebben met hun mooie praatjes heeft memcare woord bij daad gehouden.alle zorg die ik nodig had is uitstekend en naar behoren uitgevoerd.ik voel mij opgelucht en ben zeer tevreden.

    Sterke punten
    Wat memcare bespreek over de zorg wordt daadwelelijk uitgevoerd en meer

    Zwakke punten
    Ik zelf heb niks te kort kwa zorg en hulp.

    Door Rob op 27 juli 2019 Reageer

  • Met verbazing, verschrikking , emotie en afschuw 2 weken geleden naar het programma Pointer gekeken waar lduidelijk werd dat de thuiszorg wel de uren schrijft maar niet de nodige zorg verleend. Mijn man had een PTZ verklaring en Buurtzorg in Bunnik weigerde die zorg te verlenen. Ze wilden 3 keer per dag komen kijken en verder niets tot ik nog amper kon lopen en helse pijnen in mijn rechterbeen had. Toen moesten ze wel en ik kreeg 5 nachten per week hulp. Ze bleven zeuren of mijn kinderen de mantelzorg niet konden doen en maar ontslag of verlof moesten nemen. Ik vermoed dat het gelvgeld van de verzekering voor de PTZ-zorg wel betaald is aan Buurtzorg en Buurtzorg zich zo verrijkt aan de patiënten over de rug van de patiënt en de mantelzorger. Dus er werken bij Buurtzorg keiharde en genadeloze verpleegkundigen , die niets hebben met de patiënten, maar er enkel werken voor het salaris en zich voor het karretje van Buurtzorg Nederland laten spannen om zo min mogelijk zorg te verlenen om zoveel mogelijk te declareren, zodat Buurtzorg Nederland zich in snel tempo kan verrijken. Ik noem dit mee helpen aan frauderen.Nog steeds heb ik enigszins last van mijn been en heb ik moeite met hoe de verpleegkundigen van Buurtzorg mij en mijn man behandeld hebben. Hij is vorig jaar 5 aug.overleden. Ik als vrouw van toen 74 jaar oud , moest hem dag en nacht verplegen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Harteloze en keiharde verpleegkundigen, enkel werken voor het geld

    Door Riek Kerkhof op 11 juli 2019 Reageer

  • Met verbazing, verschrikking , emotie en afschuw 2 weken geleden naar het programma Pointer gekeken waar lduidelijk werd dat de thuiszorg wel de uren schrijft maar niet de nodige zorg verleend. Mijn man had een PTZ verklaring en Buurtzorg in Bunnik weigerde die zorg te verlenen. Ze wilden 3 keer per dag komen kijken en verder niets tot ik nog amper kon lopen en helse pijnen in mijn rechterbeen had. Toen moesten ze wel en ik kreeg 5 nachten per week hulp. Ze bleven zeuren of mijn kinderen de mantelzorg niet konden doen en maar ontslag of verlof moesten nemen. Ik vermoed dat het gelvgeld van de verzekering voor de PTZ-zorg wel betaald is aan Buurtzorg en Buurtzorg zich zo verrijkt aan de patiënten over de rug van de patiënt en de mantelzorger. Dus er werken bij Buurtzorg keiharde en genadeloze verpleegkundigen , die niets hebben met de patiënten, maar er enkel werken voor het salaris en zich voor het karretje van Buurtzorg Nederland laten spannen om zo min mogelijk zorg te verlenen om zoveel mogelijk te declareren, zodat Buurtzorg Nederland zich in snel tempo kan verrijken. Ik noem dit mee helpen aan frauderen.Nog steeds heb ik enigszins last van mijn been en heb ik moeite met hoe de verpleegkundigen van Buurtzorg mij en mijn man behandeld hebben. Hij is vorig jaar 5 aug.overleden. Ik als vrouw van toen 74 jaar oud , moest hem dag en nacht verplegen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Harteloze en keiharde verpleegkundigen, enkel werken voor het geld

    Door Riek Kerkhof op 11 juli 2019 Reageer

  • Nooit aan thuiszorg bij icare beginnen jij hebt totaal geen inspraak in tijden altijd wisselend personeel waardoor je elke dag opnieuw moet uitleggen wat er moet gebeuren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zo flexibel als een loden deur

    Door Harry op 9 juli 2019 Reageer

  • Ik heb geloof ik een jaar bij de zorgzaak gezeten 72 uur geen Hulp 6 verzorgende in de week in de morgen en avond ja hoor ik was totaal uitgedroogd ik moest 32 liter vocht drinken in 1 week om het te herstellen en toen gingen ze ook nog mijn tijd korten en viel 10 kilo af in 1 maand Door mij op te jagen en toen was ik er klaar mee dan kan die grote baas Ruud zich zelf wel de hemel in praten ze mogen nog niet eens meer aan mijn hond zitten laat staan aan mij het is gewoon een smerige op lichter met praatje ze moeten zich zelf kapot schamen dite moet je bij je boeren zooitje doen waar je vandaan komt Hoe asociaal zijn ze bij de zorgzaak en als het het mis loopt gaan zij zich zelf zo snel mogelijk in dekken om hun gedrag te rechtvaardigen ik hoop dat ze helemaal valiet gaan

    Sterke punten
    Liegen bedriegen oplichting zelfverijking en mensen schofterig behandelen

    Zwakke punten
    Nog erger dan ik kan verwoorden

    Door Willem op 20 juni 2019 Reageer

  • Cardia stuurd mensen een brief dat de huishoudelijke hulp vrij is,en voor de rest zoek je het maar uit

    Zwakke punten
    Slecht beleid waardoor oudere mensen in niet worden geholpen zoals het moet

    Door Wim op 19 juni 2019 Reageer

  • Vader is verpleegd door privazorg, geen aanrader.
    Personeel neemt veel te veel klanten aan, kantoor is daar verantwoordelijk voor maar ontduikt deze. Vader bleek een "te zware" patiënt te zijn voor privazorg, het werd gemeld door een van de verzorgsters, maar hier is niks mee gedaan. Iedereen kwam steevast te laat en moest snel weer weg. Slechte communicatie met kantoor. Moest een maal het noodnummer bellen, maar deze werd niet opgenomen. Na 2 uur stuurde ik een sms of ik aub gebeld kon worden, en eindelijk gebeurde dit. Wat als er iets werkelijk mis was gegaan? Ik wilde meedelen dat wij over moesten gaan naar 24 uurzorg, en iedereen begrijpt waarom dit is! Niks geen empatisch vermogen, het werd gemeld aan de verzorgsters, maar geen woord kon er gezegd worden als "sterkte" of "dank" of "succes". Helaas is er ook echt een ongeluk gebeurd tijdens het verzorgen met mijn vader, dit had misschien ook een gediplomeerde verpleegkundige kunnen overkomen, maar hier is nooit op terug gekomen of excuses voor aangeboden.

    Zwakke punten
    -slechte communicatie met kantoor
    -altijd te laat
    -te gehaast
    -personeel stopt zich vol met klanten
    -geen reactie op noodnummer buiten kantoortijden
    -enz enz

    Door Slb De jong op 14 mei 2019 Reageer

  • Zorg conform Buurtzorg: Goede zorg thuis vraagt een professionele en toegewijde belangstelling voor de persoonlijke situatie van de cliënt.

    Als je niet weet welke progressieve aandoening de client heeft en wat de invloed hiervan is op de persoonlijke situatie van de client kun je geen goede zorg thuis leveren. Zorgverleners zitten tijdens mijn zorg te rapporteren echter rapportage over mij ontbreekt volledig. Zelfs huisartsen- en specialistenbezoek wordt niet gerapporteerd. Hoe mijn leven eruit ziet wordt niet naar gevraagd. Ze weten enkel dat ik een ziekte heb. Na 2,5 jaar ben ik nog altijd een nummer met een ziekte.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Totaal geen belangstelling voor de persoonlijke situatie en aandoening van de clint.
    Reden om niets te vragen: 'u bent jong'. Tja .... ?!?

    Door Anoniem op 9 mei 2019 Reageer

  • Buurtzorg schendt met zeer grote regelmaat privacy van cliënten, niet alleen door over aan cliënten te praten met andere cliënten (schending beroepsgeheim), maar ook door mensen die geen behandelrelatie met de cliënt hebben en daarmee dus een schending van de privacy (AVG).
    Buurtzorg laat cliënten toestemmingsverklaringen teken voor gebruik van software/apps zonder dat ze weten wat de gevolgen zijn voor de cliënt van wie de data wordt opgeslagen.
    Buurtzorg zorgt voor interne scholing, maar er wordt geen kennistoets afgenomen over de lesstof. Dus ook "ik lees het thuis wel" is voor heb voldoende.
    Buurtzorg medewerkers voeren handelingen uit waarvoor zij niet bekwaam zijn.
    Buurtzorg hanteert niet het standaard principe ANNA (altijd nagaan nooit aannemen), ze doen eerst maar wat zonder vooraf na te gaan of dat of (jurisch gezien) mag.
    Buurtzorg slaat privacy gevoelige informatie op via Google drive en Google analyseert alle data die met haar software gebruikt worden.
    Buurtzorg heeft infectiepreventie beleid onder toezicht van een deskundige infectiepreventie.
    Buurtzorg voert geen functioneringsgesprekken en geen anoniem klanttevredenheidsonderzoek.
    Buurtzorg overtreedt structureel de Arbeidstijdenwet.
    Buurtzorg kent geen enkele vorm van zelfreflectie.
    Buurtzorg wil alleen de leuke zorg en al het andere schuiven ze het liefst door of zoeken een andere manier van zo'n cliënt af te komen..
    Buurtzorg zorgt dat ouders van medewerkers met voorrang in zorg worden genomen.
    Buurtzorg Nederland (hoofdkantoor) pleegt na het indienen van een klacht geen wederhoor bij de klager. Men is dus niet uit op waarheidsvinding, maar geeft eigen medewerkers bij voorbaat altijd gelijk.

    Sterke punten
    Flexibel

    Zwakke punten
    Slecht omgaan met privacy.
    Slecht in communicatie.
    Slecht in omgaan met kritiek.
    Willen alleen leuke zorg.
    Laten medewerkers die niet bekwaam zijn voor bepaalde handelingen de handelingen gewoon uitvoeren.
    Wonen scholing bij zonder dat achter de opgedane kennis getoetst wordt.
    Willen alleen zorg met een einddatum (levend of dood).
    Hebben geen deskundige infectiepreventie t.b.v. multiresistente organismen (MRSA, BRMO, VRE)

    Door anoniem op 5 mei 2019 Reageer

  • Buurtzorg schendt met zeer grote regelmaat privacy van cliënten, niet alleen door over aan cliënten te praten met andere cliënten (schending beroepsgeheim), maar ook door mensen die geen behandelrelatie met de cliënt hebben en daarmee dus een schending van de privacy (AVG).
    Buurtzorg laat cliënten toestemmingsverklaringen teken voor gebruik van software/apps zonder dat ze weten wat de gevolgen zijn voor de cliënt van wie de data wordt opgeslagen.
    Buurtzorg zorgt voor interne scholing, maar er wordt geen kennistoets afgenomen over de lesstof. Dus ook "ik lees het thuis wel" is voor heb voldoende.
    Buurtzorg medewerkers voeren handelingen uit waarvoor zij niet bekwaam zijn.
    Buurtzorg hanteert niet het standaard principe ANNA (altijd nagaan nooit aannemen), ze doen eerst maar wat zonder vooraf na te gaan of dat of (jurisch gezien) mag.
    Buurtzorg slaat privacy gevoelige informatie op via Google drive en Google analyseert alle data die met haar software gebruikt worden.
    Buurtzorg heeft infectiepreventie beleid onder toezicht van een deskundige infectiepreventie.
    Buurtzorg voert geen functioneringsgesprekken en geen anoniem klanttevredenheidsonderzoek.
    Buurtzorg overtreedt structureel de Arbeidstijdenwet.
    Buurtzorg kent geen enkele vorm van zelfreflectie.
    Buurtzorg wil alleen de leuke zorg en al het andere schuiven ze het liefst door of zoeken een andere manier van zo'n cliënt af te komen..
    Buurtzorg zorgt dat ouders van medewerkers met voorrang in zorg worden genomen.
    Buurtzorg Nederland (hoofdkantoor) pleegt na het indienen van een klacht geen wederhoor bij de klager. Men is dus niet uit op waarheidsvinding, maar geeft eigen medewerkers bij voorbaat altijd gelijk.

    Sterke punten
    Flexibel

    Zwakke punten
    Slecht omgaan met privacy.
    Slecht in communicatie.
    Slecht in omgaan met kritiek.
    Willen alleen leuke zorg.
    Laten medewerkers die niet bekwaam zijn voor bepaalde handelingen de handelingen gewoon uitvoeren.
    Wonen scholing bij zonder dat achter de opgedane kennis getoetst wordt.
    Willen alleen zorg met een einddatum (levend of dood).
    Hebben geen deskundige infectiepreventie t.b.v. multiresistente organismen (MRSA, BRMO, VRE)

    Door anoniem op 5 mei 2019 Reageer

  • Buurtzorg schendt met zeer grote regelmaat privacy van cliënten, niet alleen door over aan cliënten te praten met andere cliënten (schending beroepsgeheim), maar ook door mensen die geen behandelrelatie met de cliënt hebben en daarmee dus een schending van de privacy (AVG).
    Buurtzorg laat cliënten toestemmingsverklaringen teken voor gebruik van software/apps zonder dat ze weten wat de gevolgen zijn voor de cliënt van wie de data wordt opgeslagen.
    Buurtzorg zorgt voor interne scholing, maar er wordt geen kennistoets afgenomen over de lesstof. Dus ook "ik lees het thuis wel" is voor heb voldoende.
    Buurtzorg medewerkers voeren handelingen uit waarvoor zij niet bekwaam zijn.
    Buurtzorg hanteert niet het standaard principe ANNA (altijd nagaan nooit aannemen), ze doen eerst maar wat zonder vooraf na te gaan of dat of (jurisch gezien) mag.
    Buurtzorg slaat privacy gevoelige informatie op via Google drive en Google analyseert alle data die met haar software gebruikt worden.
    Buurtzorg heeft infectiepreventie beleid onder toezicht van een deskundige infectiepreventie.
    Buurtzorg voert geen functioneringsgesprekken en geen anoniem klanttevredenheidsonderzoek.
    Buurtzorg overtreedt structureel de Arbeidstijdenwet.
    Buurtzorg kent geen enkele vorm van zelfreflectie.
    Buurtzorg wil alleen de leuke zorg en al het andere schuiven ze het liefst door of zoeken een andere manier van zo'n cliënt af te komen..
    Buurtzorg zorgt dat ouders van medewerkers met voorrang in zorg worden genomen.
    Buurtzorg Nederland (hoofdkantoor) pleegt na het indienen van een klacht geen wederhoor bij de klager. Men is dus niet uit op waarheidsvinding, maar geeft eigen medewerkers bij voorbaat altijd gelijk.

    Sterke punten
    Flexibel

    Zwakke punten
    Slecht omgaan met privacy.
    Slecht in communicatie.
    Slecht in omgaan met kritiek.
    Willen alleen leuke zorg.
    Laten medewerkers die niet bekwaam zijn voor bepaalde handelingen de handelingen gewoon uitvoeren.
    Wonen scholing bij zonder dat achter de opgedane kennis getoetst wordt.
    Willen alleen zorg met een einddatum (levend of dood).
    Hebben geen deskundige infectiepreventie t.b.v. multiresistente organismen (MRSA, BRMO, VRE)

    Door anoniem op 5 mei 2019 Reageer

  • Als mantelzorger ben je vaak afhankelijk van instanties als I-Care. Je kan niet zonder. Ik ben ook blij dat er steun is. Maar wat ik erg vind (en dat zal bij andere zorginstanties ook zo zijn) is dat bij de zorg voor mijn demente moeder geen oog is voor de dingen die zij nog wel kan. Het is makkelijker om dementen gewoon maar gelijk monddood te verklaren. Zo erg vind ik dit voor mensen met dementie! Er zijn nog zoveel dingen die ze wel kunnen. Maar als externe zorgverlener zul je je dan moeten verdiepen in de persoon. Er is ook veel verloop in de zorgverleners aan huis. Steeds maar weer een nieuw gezicht. Steeds weer een vreemde in het huis van mijn moeder. "Mevrouw herkende me niet en deed naar tegen me", staat er in het dagverslag. "Ik ben maar snel weggegaan. Mevrouw is erg wantrouwend." Kennelijk beseft men niet dat het huis van 'mevrouw' haar eigen privedomein is. En dat die stagiares (zoveel!) en nieuwe zorgverleners die direct bij haar in de keuken staan niet altijd direct welkom zijn.

    Sterke punten
    Er zijn lieve zorgverleners die wel een band opbouwen met mijn demente moeder en menselijk zorgzaam zijn.

    Zwakke punten
    Het systeem. Het is berekend. Het gaat om banen en werk. Zorgverleners verdiepen zich niet altijd wezenlijk in de mens die zij moeten verzorgen. Er zit rijp en groen in rijp in de zorgverlening omdat de vraag naar zorg op dit moment zo groot is.
    Wanneer het had gekund, had ik zorg op menselijke en vriendenmaat voor mijn moeder georganiseerd.

    Door Metta op 30 april 2019 Reageer

  • Heb met mijn vaste dames fijn contact.
    Zijn aardig en zorgzaam.
    Alleen is het personeel op kantoor erg onbetrouwbaar en ondeskundig!!!
    Waardoor veel mis gaat en de verzorgers niet veel aan kunnen doen
    Afspraken niet nakomen waardoor ik een aantal keer heb zitten wachten op zorg die niet kwam.
    Wanneer je klachten hebt en ze beld ligt het nooit aan hun!!!

    Sterke punten
    Fijne deskundige verzorgsters.
    Stuk voor stuk nette dames

    Zwakke punten
    Slechte communicatie op/met kantoor.
    Afspraken komen ze niet na.
    Laten je zonder problemen zonder zorg zitten als er geen personeel is.
    Nemen teveel clinten aan en hebben te weinig personeel daarvoor.

    Door Nicole op 27 april 2019 Reageer

  • Bij het programma Kassa werd geklaagd dat verzekeringen maar 12,5 uur zorg verlenen bij een terminale patiënt. Ook mijn man die terminaal was had dus recht op 12,5 uur zorg. Dit werd ook toegestaan door de verzekering Aevitae onderdeel van VGZ. Echter Buurtzorg in Bunnik weigerde , die zorg te verlenen, want dat kostte volgens hen voor Buurtzorg geld. Dit is letterlijk een gevecht met Buurtzorg geworden. Ook Buurtzorg Nederland loste dit niet op. Pas toen ik compleet door mijn rug ging en amper nog kon lopen kreeg ik 12,5 uurs zorg 5 dagen per week. Dus niet eens 7 dagen. Constant zeuren of de kinderen niet meer mantelzorg konden overnemen. Ik heb een klacht ingediend bij Buurtzorg Nederland en doodleuk kreeg ik als antwoord dat ik niet meer zorg wilde vanwege privipacy. Conclusie: de mensen bij kassa klaagden , dat 12,5 uur zorg te weinig was, maar ik kreeg helemaal niets. Ja, 3 keer hebben ze mijn man gewassen en dan moest ik meer dweilen, want de hele vloer was kletsnat. En even fragmin spuiten. In het weekend super- pubis katheter schoonmaken en dan kon ik het iedere keer bijplakken, omdat het slecht geplakt was. Buurtzorg Bunnik was zeer ondeskundig en keiharde verpleegkundigen, die enkel voor het geld werkten en niets met patiënten hadden. Ze waren meer met hun laptop bezig dan met de patient

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ondeskundig, keiharde vrouwen met geen in voelingsvermogen.

    Door Riek Kerkhof op 18 april 2019 Reageer

  • Tijdens haar leven heel tevreden.
    Heel cru dat ze na haar overlijden (tot haar overlijden is ze verzorgd door zorgaccemt) blijven ze mailen of ze klant wil blijven. Gemaild dat dit niet nodig is omdat ze overleden is en dat dit soort mails heel vervelend en emotioneel zijn.
    Krijg ik notabene, 11 maanden later, op haar verjaardag een brief dat de premie incasseren niet lukt! Of ze het juiste ibannummer wil doorgeven! Tranen met tuiten dus. Dank je wel zorgaccemt.

    Sterke punten
    Personeel leuk en optimistisch

    Zwakke punten
    Administratie
    Inlevingsvermogen

    Door Inge op 16 april 2019 Reageer

  • Met Richard Prins en Els Mauritz in 2017 in zee gegaan voor training van mijn team. Leek allereerst erg positief. Wel heel prijzig. Na training geen beloofde terugkoppeling en bijbehorende evaluaties en documenten etc. ontvangen. Het bleef stil. Na meerdere pogingen contact gekregen en bleek dhr. Prins ernstig ziek. Kan gebeuren, maar beloofd werd dat we alsnog alle naslagwerken toegezonden zouden krijgen. Tot nu toe niets. Meerdere malen gebeld en gemaild en wordt niet op gereageerd. Ik krijg werkelijk niemand meer te pakken alsof men van de aardbodem verdwenen is. Ons geld is daarmee ook verdwenen. Daar waar ik bij aanvang dacht een goede keuze te hebben gemaakt heb ik nu spijt en beveel deze zeker niet aan!

    Sterke punten
    Eerste kennismaking

    Zwakke punten
    Niet meer bereikbaar. Komen beloftes niet na, maar vangen wel een hoop geld.

    Door Niemeijer op 7 april 2019 Reageer

  • Ik ben zo blij met buurtzorg Loosduinen. Ik ben mantelzorger voor mijn moeder van 88. Sinds bijna 2 jaar gaan ze in de ochtend langs om haar medicijnen te geven en haar ontbijt/lunch klaar te maken. Als er iets is dan bellen ze me om te overleggen. Het is een klein team en mijn moeder vindt ze allemaal aardig. Ze zien ook wanneer ik het te zwaar krijg en zeggen ook meid ga lekker een weekje weg dan maken wij in de avond het eten warm. Mijn moeder eet nl iedere dag bij me.

    Sterke punten
    Lief, doortastend en meedenkend

    Zwakke punten
    Ik kan echt niets verzinnen. Als ik mijn vriendinnen hoor over de zorg voor hun ouders dan kan ik alleen maar ontzettend blij zijn!

    Door S. Walther op 12 maart 2019 Reageer

  • nooit mee in zee gaan, het zijn oplichters. je mag wel betalen maar als je dan om zorg komt krijg je die niet.

    Pure oplichting dus, trap er niet in !

    Sterke punten
    goed verdienmodel, wel je klanten laten betalen mar niet leveren.

    Zwakke punten
    oplichters

    Door Robert op 5 januari 2019 Reageer


ThuiszorgVergelijker

Op ThuiszorgVergelijker.nl lees je reviews over alle Thuiszorg aanbieders van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw Thuiszorg ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Thuiszorg aanbieders