Nieuwste Reviews

Buurtzorg - Klachtenbehandeling Buurtzorg Nederland vol leugen

0

Review:
Mijn man is 5 aug.overleden. Ik heb een klacht ingediend over het gevecht om professionele hulp, omdat ik 9 mei een PTZ verklaring kreeg van het Meander Ziekenhuis in Amersfoort. Er werd me duidelijk gemaakt dat ik de zorg niet allen aan zou kunnen. Dat werd zoals u kunt lezen “ Buurtzorg Bunnik een nachtmerrie” Het antwoord was , dat ik geen hulp accepteerde, want ik wilde privacy. Een grote leugen.De brief aan Achmea eind mei heb ik in mijn bezit, waardoor ik dat kan bewijzen. Pas eind mei kreeg ik na flinke woordenwisselingen minimale hulp. Je bent al zeer verdrietig en dan wordt je ook nog zo afschuwelijk behandeld.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Ook nog leugenaars


Riek Kerkh beveelt Buurtzorg NIET aan bij vrienden/bekenden

Buurtzorg - Buurtzorg Bunnik een nachtmerrie

0

Review:
De eerst 3 maanden geen klachten over Buurtzorg Bunnik, maar toen mijn man een PTZ verklaringkreeg werd het een regelrecht gevecht met Buurtzorg. Ze weigerden een professionele verpleegster in te schakelen. Ik moest dacht en nacht voor mijn man klaarstaan. Vaak 10 keer per nacht van de bank af. Ik sliep in dehuiskamer op de bank. Na een maand en veel ruzie met Buurtzorg en Max vandaag en de verzekering ingeschakeld te hebben kreeg ik 4 uur per week. Na een week weer met veel tramelent kreeg ik 5 uur 5dagen per week. Mijn huisarts belde Buurtzorg en de verpleegkundige zei doodleuk: “ Is die man wel zo ziek.”de week erop ging ik door mijn rug en kon amper nog lopen. Toen moesten ze wel 5 dagen per week van 23:00 tot 11:00 geven. In de weekenden verzorgde mijn dochter mijn man. Ook werd door meerdere verpleegkundigen gezegd, dat mijn zoon en dochter maar onbetaald verlof moesten nemen om de zorg op te nemen. De nachtverpleegkundige was steeds dezelfde en die raakte oververmoeid en wilde meer lorazepan. Had ik dat maar niet toegestaan. Hij was nog mobiel en teveel lorazepan veroorzaakt spierzwakte, dat vertelde de huisarts de dag voor hij overleed. Hij is namelijk overleden door te vallen. Hij zakte door zijn benen. Eerst overdag en toen ‘s nachts, omdat de nachtzuster niet wakker was. Ook wilde Buurtzorg de huisartsenpost niet bellen. wij waren te lastig en wilden niet naar hen luisteren. De dienstdoende huisarts nam contact op met onze huisarts en kwam direct. Zo ook toen Buurtzorg en die wilde klagen over ons, maar werd door de arts de mond gesnoerd. Hij maakte duidelijk dat mijn man niet zoveel lorazepan had mogen hebben. Niet de kanker, maar teveel lorazepan werd zijn dood.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Autoritair, geen 24 uurs zorg willen bieden, bemoeiziek, je willen behandelenals een onmondig kind, geen oog voor de patiënt, hardvochtig, slordig met verzorging van suprapubisch katheter, respectloos, luisteren niet

Riek Kerkh beveelt Buurtzorg NIET aan bij vrienden/bekenden

Icare - Blij dat ze er zijn!

0

Review:
We hebben tijdelijk thuiszorg nodig gehad.De medewerkers van Icare zijn kundig ,maar ook een luisterend oor.
Ze gaven een juiste advies , wanneer we tegen iets aan liepen.

Top team.
Vriendelijk groet fam.Bruins.

Sterke punten:
rustige en deskundig

Zwakke punten:
N.V.T.

Ali Bruins beveelt Icare aan bij vrienden/bekenden

Joost Zorgt - 24uur zorg terminale moeder

0

Review:
Door ziekenhuis amphia Breda is de 24 uur zorg via Joost zorg geregeld. Mijn moeder is inmiddels overleden. Kreeg zorg van een aardige zuster, maar op haar sterfdag voelde ik mij behoorlijk door haar in de steek gelaten. Terwijl mijn moeder op sterven lag had zij haar terugrit naar huis al geregeld en haar spullen al ingepakt. Zodra de schouwarts was langs geweest stond haar zoon al klaar om haar naar huis te brengen. Terwijl mijn dementerende vader achter bleef. Ik moest maar bij hem blijven slapen. Bij het intake gesprek met haar baas werd gezegd dat er ook nazorg zou zijn voor mijn vader. Echt heel slecht!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Was de hele tijd met haar telefoon bezig.

L.Emmen beveelt Joost Zorgt NIET aan bij vrienden/bekenden

Privazorg - privazorg geen aanrader

0

Review:
Een praktijkondersteuner (v) van de huisarts raadde mij Privazorg aan voor mijn moeder. Want ze waren "zo lekker kleinschalig". Ik had Cordaan willen nemen maar nee, die waren "te massaal". Slechtste tip die ik ooit heb gekregen.
De dames hadden altijd haast, er kon nooit iets.
Uiteindelijk toch maar naar Cordaan. Toen pas kwam ik er achter wat thuiszorg is. Wat een verschil.
Ik heb spijt dat ik naar die zgn. deskundige heb geluisterd.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
teveel

I.Kleijn beveelt Privazorg NIET aan bij vrienden/bekenden

ZuidZorg - Huishoudelijke hulp

0

Review:
Een indicatie van 4 uur huishoudelijke hulp, verdeeld over 2 dagen in de week. Toch vertrekt de hulp na 1 uur en 3 kwartier, omdat ze geen koffie pauze heeft gehad. Ook geeft ze aan niet te kunnen strijken. Heeft ze nooit eerder bij cliënten hoeven te doen. Vanwege incontinentie is wekelijks een bed verschonen een must. Dat is teveel werk, ene week het hoeslaken, andere week het overtrek. In gesprek willen gaan wat mijn schoonouders graag gedaan willen hebben, is het antwoord 'denk dat ik na 20 jaar huishoudelijke hulp wel weet wat ik moet doen'. Iets extra's vragen zoals een keer de kleding in de kast even recht leggen, levert een grote mond op. Ze komt eerder dan afgesproken. Of gaat ineens eerder weg dan afgesproken. Ze stofzuigt en dweilt wel 2x per week het gehele appartement. Terwijl die vloer amper vuil wordt en wordt aangegeven dat dweilen 1x per 2 weken voldoende is. Dus met andere woorden, ze doet wat ze zelf graag doet en kijkt niet wat er bij de cliënt nodig is. Ramen worden zelden gedaan, bovenop de kasten is er in 8 maanden tijd nog nooit schoon gemaakt, strijken gebeurt dus niet, extra hulpvragen krijg je een grote mond op. Ook toen mijn schoonmoeder zeer ziek was en een glaasje water vroeg voor haar medicatie, kreeg ze te horen dat dit niet haar taak is. En bel je het hoofdkantoor, dan dreigen ze dat je het hier maar mee moet doen, want anders heeft u de komende weken geen hulp. We hebben geen ander personeel op dit moment. Overigens is dit de 2e hulp, de 1ste was al tegen de pensioen leeftijd en kon zelf amper vooruit. Waardoor alles maar half gedaan werd en ze meer aan tafel zat, dan aan het werk was. Het wil wat zeggen als een bedrijf als Zuidzorg zo'n personeel in dienst heeft. De één te lui en anti-sociaal, de ander niet echt bij kracht om het werk aan te kunnen.

Sterke punten:
Wel zeer tevreden over de verpleegkundige hulpen die 2x daags komen.

Zwakke punten:
Ontevreden over de huishoudelijke hulpen die er tot nu toe geweest zijn en de afwikkeling van de klachten vanuit het hoofdkantoor. Hier in de klant geen koning. Klant zijn lastige mensen die hulp nodig hebben. Tenminste zo voel je je volgens mijn schoonouders.

Kluitmans beveelt ZuidZorg NIET aan bij vrienden/bekenden

Thuiszorg De Zellingen - Kutzooi

0

Review:
Door vakantie van mjn vaste thuiszorgmedewerkster moet ik maar genoegennemen met 90 minuten ipv 2 uur en een kwartier (ook al te weinig). Resultaat... de vliegenmaden kruipen nu over de pedaalemmer. Binnenkort een gesprek met de gemeente. De zellingen belooft een schoon en leefbaar huis. Maar waarmaken??? Ho maar

Sterke punten:
Weinig tot geen

Zwakke punten:
Te veel om opte noemen

Joost Zorgt - Joostzorg onprofessionele zorg waar je niks mee ka

0

Review:
Geen woorden voor dit bedrijf en personeel!!!
Bovenstaande reacties helemaal waar!!
Ik zit hier nog, ik kan niet wachten om weg te gaan van hier. En ben daar druk mee bezig.
Walgelijk hoe ze met cliënten omgaan.
Word nooit opgenomen.
Diangelo en Masita totaal niet klantgericht, onprofessioneel!! Ik heb er geen woorden meer over voor.
Hoop dat de gemeente ze eruit pleurt!
Dit bedrijf hecht totaal geen waarden van de klant.
Altijd gedoe hier en gehad van af het begin.
Ga zooo door en help jezelf de ondergang in.
Walgelijk!

Sterke punten:
Zoveeel gelul!!!

Zwakke punten:
Ze leveren niks op dat gelul

ANoniempje beveelt Joost Zorgt NIET aan bij vrienden/bekenden

Buurtzorg - Bij de buurtzorg zit je goed als je behandeld wil

0

Review:
Ik ben zo blij dat ik van deze organisatie af ben. Ze behandelen je als een klein kind, bepalen wat goed voor jou is. Je hebt totaal geen zelfregie meer. Maar wat ik het ergste heb gevonden dat ze aandoeningen verzonnen. Veel fouten op het gebied van aandoeningen in het dossier. Er waren er bij die meer met hun telefoon aan het spelen waren dan dat ze daadwerkelijk zorg verleenden.

Sterke punten:
Ze zijn supersterk in koffiedrinken en roddelen over collega’s.

Zwakke punten:
Alles wat te maken heeft met de verzorging van de zorgvrager.

H. Bosch beveelt Buurtzorg NIET aan bij vrienden/bekenden

Buurtzorg - Respectloos met hulp vragende om gaan door verschi

0

Review:
Tot mijn spijt ben ik super teleurgesteld in deze organisatie.
Ik had er meer van verwacht maar in de praktijk hangt het erg af van welke medewerker je mee te maken krijgt.
Een behoorlijk aantal is brutaal en denkt de macht te hebben. Respect naar de hulpvrager is er niet en kennis van zaken over hoe men met mensen omgaat op het sociale vlak laat zeer veel te wensen over! Op tijd hulp bieden en de volgens afspraak de afgesproken hoeveelheid uren is lang niet altijd mogelijk en er heerst een cultuur dat men informatie over de hulp vragende rapporteert die niet van te voren geverifieerd wordt.Ook klopt de gegeven informatie niet is mijn ervaring. Zeer kwalijk dat het achter de rug van de hulp vragende gebeurt. Op het kantoor in Almelo reageert men afwijzend wanneer je probeert verhaal te halen over gebeurtenissen waar je niet tevreden over bent.
Door het systeem dat je het met de plaatselijke medewerkers moet oplossen in eerste instantie gaat men voorbij aan de onmogelijkheid daarvan vaak. Het zou mooi zijn als het kan maar de praktijk leert echt anders. Een mooie theorie maar in de praktijk raadt ik het iedereen af zolang de organisatie niet meer het gesprek met de hulp vragende aan wil gaan over zaken waar deze ontevreden over is. Deze organisatie heeft nog wel het 1 en ander te verbeteren voordat het zijn streven de beste van Nederland genoemd te worden behaalt!!!

Sterke punten:
Idealen zijn goed om aan te blijven werken.

Zwakke punten:
Niet toegankelijk voor feedback, niet klant vriendelijk genoeg. Te sterk overtuigd van hun eigen gelijk en te hoge eigen dunk!