• Ik heb Extra Dochter ingehuurd om mijn man, met zorg, thuis te kunnen verzorgen ipv het verpleeghuis waar hij woonde. Ik heb hem opgehaald vanwege het Corona virus, waar bezoek niet meer mogelijk was en het voor ons onverteerbaar was om elkaar niet meer te mogen zien. Zonder de inzet van Extra Dochter was dit nooit gelukt, behalve dat, zij hebben oog voor welke zorg er gegeven moet worden en kunnen bij verandering van de vasculaire dementie, direct schakelen. Wat een super team heb ik, die elke dag vol enthousiasme mijn mans laatste levensfase, waardig maken. Zij zorgen niet alleen voor ernstig zieke mensen, maar begeleiden ook oudere of eenzame mensen die een luisterend oor nodig hebben, of die gebruik maken van hulp bij boodschappen doen of ter ondersteuning van een ziekenhuis bezoek. Kortom een organisatie die de mens nog als mens behandeld. Fantastisch!

    Sterke punten
    Meedenken, souplesse, menselijk, iedere casus heeft een andere benadering nofibb

    Door Anke op 9 juli 2020 Reageer
  • De patiënt wordt niet mee gedaan, hooguit voor de tv gezet. Geen zorg wordt er gegeven, hooguit toezicht.

    Zwakke punten
    Beloven en niets nakomen.

    Door Edwin op 23 juni 2020 Reageer (2 reacties)
  • Goede zorg - Review over HerfstZorg

    De medewerkers van HerfstZorg doet er alles aan om je het naar je zin te maken. Ze helpen je met boodschappen halen, eten koken (nederlandse en eten uit andere landen) HerfstZorg is erg flexibel, je kan aangeven op welke tijd je wil dat ze komen.

    Sterke punten
    Flexibel Altijd op tijd

    Zwakke punten
    Geen

    Door Mevr. Limat op 2 juni 2020 Reageer
  • Uw Zorgcompaan - Review over ZorgCompaan

    Uw Zorgcompaan zegt een zorgcontract eenzijdig op, wat wettelijk gezien verboden is, omdat volgens hun de hulpvraag is veranderd, niet volgens medici, maar volgens zichzelf. Dement, blijft dement volgens mij. Uw Zorgcompaan beschrijft in hun brochure elke zorg te kunnen leveren, zodat iedereen thuis kan blijven wonen. Het bedrijf heeft zeer onervaren mensen in dienst, uitzonderingen nagelaten. Kortom, wanneer je in de problemen wilt komen, raad ik u dit bedrijf zeker aan. In mijn geval laten ze je 3 x zonder zorg zitten, binnen 1 maand, omdat zij het personeel niet kunnen leveren, of gewoon wegloopt, maar nemen wel nieuwen klanten aan tijdens de Corona crisis .Op een zaterdag wordt je medegedeeld dat er de volgende dag geen zorg meer komt, want de zorgverlener die er was, moest naar huis en het contract wordt ook maar direct beëindigd. Uw zorgcompaan heeft 5 dagen de tijd gehad om een nieuwe zorgverlener te zoeken, Dan word je alleen achtergelaten, Met een doodzieke man, die je niet alleen kunt verzorgen, zonder alternatief, zodat ik de zware beslissing heb genomen, mijn man tijdelijk naar een crisisplek te brengen, alwaar ik mijn man 2 weken niet mag zien vanwege de quarantaine. Ik wil mijn man juist in zijn eigen huis zorg, hulp en vooral liefde geven, zodat ik waardig afscheid van hem kan/kon nemen in zijn eigen omgeving. Het personeel ligt lekker op jouw bank erotische films te kijken of zitten de achter de telefoon of computer zonder aandacht voor de patiënt, zonder deze enigszins te te begeleiden, en zetten dan maar de tv voor hem aan, wat hij niet meer begrijpt, of boeit, waardoor de patiënt er nutteloos en alleen ernaast zit. Daar wordt hij onrustig van en aangezien hij zich niet kan uiten, gaat hij op zoek naar zijn partner, die juist ontlast moet worden, maar die hem wel de aandacht kan geven die hij nodig heeft. Te zware dementen mensen, kan het bedrijf niet aan, dan wordt de werkdruk te hoog. Pas op! En zeker met het “onafhankelijk bureau” die al uw zaken regelt op kosten. Volgens mij moet uw zorgcompaan het zorgplan schrijven, maar dat moet je zelf doen. Rapportage wordt vergeten, of niet opgeschreven. Daarbij, dwingen ze je bijna, om de financiën door hun “onafhankelijke” budgethouder te laten regelen, terwijl er bijna zeker, belangenverstrengeling is. Deze zorgaanbieder heeft al 19 bedrijven gehad, van makelaar, tot financiële hulp aanbieder, uitzendwerk etc. Een verpleger en partner “de groenteman”, zouden juist heel integer met deze kwetsbare mensen en partners moeten omgaan. Misschien kunnen ze iets leren qua menselijkheid van hun Zorgcoördinator N.

    Sterke punten
    Hun zorgcoördinator, die er altijd is en helpt waar nodig ,maar machteloos is.

    Zwakke punten
    Ze beloven in hun brochure patiënten tot aan hun dood te kunnen begeleiden, maar hebben daar niet de juiste en ongeschikte mensen voor in dienst. De eigenaar praat zoveel, zonder dat je hem mag onderbreken, zodat je je klachten niet goed kunt bespreken, hij wuift het weg als: dat laten wij even buiten beschouwing, dat wordt later wel opgelost etc. Uw Zorgcompaan heeft eerder het contract opgezegd omdat mijn man tijdelijk (1 dag) naar het ziekenhuis moest om medische oorzaken uit te sluiten. Hij schakelt zelf een invaller in en zegt dat ik zelf de extra zorg heb aangevraagd. . Wat totale nonsens is. Het woord ‘‘RUIS” is ook een favoriet woord van de eigenaar. Klachten worden niet afgehandeld of serieus genomen en worden in de ijskast gezet. Ga vooral geen inlichtingen aanvragen bij andere Thuishulp organisaties want dan word je voor alles uitgemaakt, wat zeker niet klantvriendelijk is.

    Door Jacob op 22 mei 2020 Reageer
  • Ik ben het helemaal eens met de andere revieuws. Schandalig dat dit bedrijf thuiszorg mag leveren,het gaat hier niet om goede zorg leveren maar om geld binnen te halen.Ze werken ook nog veel samen met consult buro's die ook maar uren declareren maar niet de beloofde zorg geven,en houden elkaars hand boven het hoofd.Hoop dat er eens onderzoek wordt gedaan naar deze werkwijze.

    Sterke punten
    Het binnenhalen van geld

    Zwakke punten
    Niet kundig

    Door Tamar op 13 april 2020 Reageer
  • Goede hulp gehad thuis.

    Sterke punten
    Persoonlijk en vriendelijk.

    Door M.T. op 11 februari 2020 Reageer
  • De planning over indeling medewerkers huishoudelijke hulp kan beter

    Sterke punten
    De ongeveer 20 verschillende medewerkers die ik heb gehad door ziekte vaste kracht zijn allemaal aardig en bezorgzaam overgekomen. Maar de planning laat te wensen over.

    Zwakke punten
    Beloven hulp die niet komt. Organisatorisch laat men nog wel een steekje vallen. Communicatie naar medewerksters van het bedrijf kan beter.

    Door Freijsen op 2 januari 2020 Reageer
  • !! - Review over Thuiszorg De Zellingen

    Mijn moeder krijgt al ruim een jaar thuiszorg van de Zellingen. Prima zorg door uitstekende verzorgenden. Leuke aardige mensen. Petje af!!

    Sterke punten
    Betrokkenheid, voelt als familie!! Professionaliteit.

    Zwakke punten
    kleinigheden, niet de moeite waard om daar over te zeuren.

    Door art op 27 november 2019 Reageer
  • Fijne ervaring - Review over Buurtzorg

    Het team dat mij helpt is begripvol, vriendelijk en alert. Ze lijken de tijd te hebben voor mij, ze houden in de gaten hoe het met mij gaat, vragen naar mijn welzijn en zijn ook ok als ik er niets over wil delen. Ik zie in de rapportages de belangrijke punten terug. Hoewel ik ook zie dat de één beter rapporteert dan de ander, af en toe mis ik iets in de rapportage wat ik wel verteld heb, maar tot nu toe waren dat geen zeer belangrijke zaken en ik kan nog prima zelf regie voeren dus in principe niet nodig. Prima ervaring tot nu toe.

    Sterke punten
    Flexibel, lijken tijd te hebben, geïnteresseerd, begripvol

    Zwakke punten
    Ik heb de indruk dat er binnen het team veel gevraagd word van elkaar... ieder is altijd paraat om gebeld te worden voor extra werk en ik vraag me af of dit niet en te grote wissel gaat trekken op de medewerkers, 1 medewerker stopt ook om die reden. Ze zijn heel toegewijd, maar burn out ligt wel op de loer. Mede wellicht door een personeelstekort info de zorg???

    Door E. 't H. op 30 oktober 2019 Reageer
  • 2 keer hulp in de huishouding gehad. Nu al 4 weken niemand geweest, beloven iedere keer van alles maar komt niks van terecht.

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    Slecht bereikbaar Bellen niet terug Sloven van alles maar maken niks waar

    Door Jp op 19 oktober 2019 Reageer (1 reactie)
  • Schandalig - Review over Thuiszorg Dotte

    Voorafgaand indicatie/zorgplan is nooit gemaakt! De thuiszorgverleners die twee keer per dag zou komen kwamen vaak heel laat of "gewoon" helemaal niet, zonder voorafgaand overleg. Kantoor is via mail en telefonisch vaak niet te bereiken. Als er überhaupt contact is via de mail, wordt er schandalig gereageerd! Daarbij staan er op hun site onwaarheden; bv over de vergoeding via zorgverzekering, zij hebben géén contract met zorgverzekering! Schandalig hoe de organisatie omgaat met voornamelijk kwetsbare mensen!! Eigenlijk helemaal geen één ster waardig!

    Sterke punten
    GEEN!

    Zwakke punten
    Alleen maar zwakke punten, geen goed woord voor over!! SCHANDALIG!

    Door DVASSCGT op 17 oktober 2019 Reageer
  • Aan de telefoon al medewerkers die niet begrijpen wat je bedoelt als je vraagt om een indicatie na enige tijd viel het kwartje zouden op maandag terug bellen op donder nog niks gehoord. ..waardeloos ben afhankelijk van dit soort organisaties andere gebeld.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Medewerkers zonder kennis van zaken

    Door Marco op 16 oktober 2019 Reageer
  • Onbeschoft - Review over Zuster Jansen

    Vandaag gebeld met de vraag om terug te bellen. Meneer van zuster Jansen belt terug en zegt: goedendag u heeft net gebeld en bent op zoek naar zorg maar wij hebben geen zorg! Succes met verder zoeken.... en gooit zo de telefoon op! Echt waanzin!!

    Sterke punten
    Geen dus, ja asociaal zijn

    Door Oomen op 30 augustus 2019 Reageer
  • Slecht - Review over Buurtzorg

    Ik kan mezelf nog insoppen en afspoelen echter mijn haren wassen lukt niet meer. Dat laatste stukje zelfredzaamheid zorgt er nu voor dat ze niet meer komen om te helpen met haren wassen. Dat probleem mag ik helemaal zelf oplossen. Dit was niet IN OVERLEG MET DE CLIENT maar een MEDEDELING !! Inmiddels 3 jaar zorg van Buurtzorg echter evaluaties heb ik nooit mee mogen maken. Er wordt aangedragen dat de medewerkers in de keuken / woonkamer zitten. Dat is toch te belachelijk voor woorden. Hoe kun je van daar uit in vredesnaam bepalen of je client hulp nodig heeft ?

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    De zorg

    Door Maria op 22 augustus 2019 Reageer (1 reactie)
  • Zeer slechte ervaringen met vitras op elk gebied. Van thuiszorg, welzijn en begeleiding naar wsnp. Verder zeer ondoorzichtig organisaties. Klachten blijven liggen en bij vitras is men zeer passief.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Najib op 15 augustus 2019 Reageer
  • Na verschillende zorgverleners gehad te hebben met hun mooie praatjes heeft memcare woord bij daad gehouden.alle zorg die ik nodig had is uitstekend en naar behoren uitgevoerd.ik voel mij opgelucht en ben zeer tevreden.

    Sterke punten
    Wat memcare bespreek over de zorg wordt daadwelelijk uitgevoerd en meer

    Zwakke punten
    Ik zelf heb niks te kort kwa zorg en hulp.

    Door Rob op 27 juli 2019 Reageer
  • Met verbazing, verschrikking , emotie en afschuw 2 weken geleden naar het programma Pointer gekeken waar lduidelijk werd dat de thuiszorg wel de uren schrijft maar niet de nodige zorg verleend. Mijn man had een PTZ verklaring en Buurtzorg in Bunnik weigerde die zorg te verlenen. Ze wilden 3 keer per dag komen kijken en verder niets tot ik nog amper kon lopen en helse pijnen in mijn rechterbeen had. Toen moesten ze wel en ik kreeg 5 nachten per week hulp. Ze bleven zeuren of mijn kinderen de mantelzorg niet konden doen en maar ontslag of verlof moesten nemen. Ik vermoed dat het gelvgeld van de verzekering voor de PTZ-zorg wel betaald is aan Buurtzorg en Buurtzorg zich zo verrijkt aan de patiënten over de rug van de patiënt en de mantelzorger. Dus er werken bij Buurtzorg keiharde en genadeloze verpleegkundigen , die niets hebben met de patiënten, maar er enkel werken voor het salaris en zich voor het karretje van Buurtzorg Nederland laten spannen om zo min mogelijk zorg te verlenen om zoveel mogelijk te declareren, zodat Buurtzorg Nederland zich in snel tempo kan verrijken. Ik noem dit mee helpen aan frauderen.Nog steeds heb ik enigszins last van mijn been en heb ik moeite met hoe de verpleegkundigen van Buurtzorg mij en mijn man behandeld hebben. Hij is vorig jaar 5 aug.overleden. Ik als vrouw van toen 74 jaar oud , moest hem dag en nacht verplegen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Harteloze en keiharde verpleegkundigen, enkel werken voor het geld

    Door Riek Kerkhof op 11 juli 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Met verbazing, verschrikking , emotie en afschuw 2 weken geleden naar het programma Pointer gekeken waar lduidelijk werd dat de thuiszorg wel de uren schrijft maar niet de nodige zorg verleend. Mijn man had een PTZ verklaring en Buurtzorg in Bunnik weigerde die zorg te verlenen. Ze wilden 3 keer per dag komen kijken en verder niets tot ik nog amper kon lopen en helse pijnen in mijn rechterbeen had. Toen moesten ze wel en ik kreeg 5 nachten per week hulp. Ze bleven zeuren of mijn kinderen de mantelzorg niet konden doen en maar ontslag of verlof moesten nemen. Ik vermoed dat het gelvgeld van de verzekering voor de PTZ-zorg wel betaald is aan Buurtzorg en Buurtzorg zich zo verrijkt aan de patiënten over de rug van de patiënt en de mantelzorger. Dus er werken bij Buurtzorg keiharde en genadeloze verpleegkundigen , die niets hebben met de patiënten, maar er enkel werken voor het salaris en zich voor het karretje van Buurtzorg Nederland laten spannen om zo min mogelijk zorg te verlenen om zoveel mogelijk te declareren, zodat Buurtzorg Nederland zich in snel tempo kan verrijken. Ik noem dit mee helpen aan frauderen.Nog steeds heb ik enigszins last van mijn been en heb ik moeite met hoe de verpleegkundigen van Buurtzorg mij en mijn man behandeld hebben. Hij is vorig jaar 5 aug.overleden. Ik als vrouw van toen 74 jaar oud , moest hem dag en nacht verplegen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Harteloze en keiharde verpleegkundigen, enkel werken voor het geld

    Door Riek Kerkhof op 11 juli 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nooit aan beginnen - Review over Icare

    Nooit aan thuiszorg bij icare beginnen jij hebt totaal geen inspraak in tijden altijd wisselend personeel waardoor je elke dag opnieuw moet uitleggen wat er moet gebeuren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zo flexibel als een loden deur

    Door Harry op 9 juli 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb geloof ik een jaar bij de zorgzaak gezeten 72 uur geen Hulp 6 verzorgende in de week in de morgen en avond ja hoor ik was totaal uitgedroogd ik moest 32 liter vocht drinken in 1 week om het te herstellen en toen gingen ze ook nog mijn tijd korten en viel 10 kilo af in 1 maand Door mij op te jagen en toen was ik er klaar mee dan kan die grote baas Ruud zich zelf wel de hemel in praten ze mogen nog niet eens meer aan mijn hond zitten laat staan aan mij het is gewoon een smerige op lichter met praatje ze moeten zich zelf kapot schamen dite moet je bij je boeren zooitje doen waar je vandaan komt Hoe asociaal zijn ze bij de zorgzaak en als het het mis loopt gaan zij zich zelf zo snel mogelijk in dekken om hun gedrag te rechtvaardigen ik hoop dat ze helemaal valiet gaan

    Sterke punten
    Liegen bedriegen oplichting zelfverijking en mensen schofterig behandelen

    Zwakke punten
    Nog erger dan ik kan verwoorden

    Door Willem op 20 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Cardia stuurd mensen een brief dat de huishoudelijke hulp vrij is,en voor de rest zoek je het maar uit

    Zwakke punten
    Slecht beleid waardoor oudere mensen in niet worden geholpen zoals het moet

    Door Wim op 19 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vader is verpleegd door privazorg, geen aanrader. Personeel neemt veel te veel klanten aan, kantoor is daar verantwoordelijk voor maar ontduikt deze. Vader bleek een "te zware" patiënt te zijn voor privazorg, het werd gemeld door een van de verzorgsters, maar hier is niks mee gedaan. Iedereen kwam steevast te laat en moest snel weer weg. Slechte communicatie met kantoor. Moest een maal het noodnummer bellen, maar deze werd niet opgenomen. Na 2 uur stuurde ik een sms of ik aub gebeld kon worden, en eindelijk gebeurde dit. Wat als er iets werkelijk mis was gegaan? Ik wilde meedelen dat wij over moesten gaan naar 24 uurzorg, en iedereen begrijpt waarom dit is! Niks geen empatisch vermogen, het werd gemeld aan de verzorgsters, maar geen woord kon er gezegd worden als "sterkte" of "dank" of "succes". Helaas is er ook echt een ongeluk gebeurd tijdens het verzorgen met mijn vader, dit had misschien ook een gediplomeerde verpleegkundige kunnen overkomen, maar hier is nooit op terug gekomen of excuses voor aangeboden.

    Zwakke punten
    -slechte communicatie met kantoor -altijd te laat -te gehaast -personeel stopt zich vol met klanten -geen reactie op noodnummer buiten kantoortijden -enz enz

    Door Slb De jong op 14 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zorg conform Buurtzorg: Goede zorg thuis vraagt een professionele en toegewijde belangstelling voor de persoonlijke situatie van de cliënt. Als je niet weet welke progressieve aandoening de client heeft en wat de invloed hiervan is op de persoonlijke situatie van de client kun je geen goede zorg thuis leveren. Zorgverleners zitten tijdens mijn zorg te rapporteren echter rapportage over mij ontbreekt volledig. Zelfs huisartsen- en specialistenbezoek wordt niet gerapporteerd. Hoe mijn leven eruit ziet wordt niet naar gevraagd. Ze weten enkel dat ik een ziekte heb. Na 2,5 jaar ben ik nog altijd een nummer met een ziekte.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Totaal geen belangstelling voor de persoonlijke situatie en aandoening van de cliënt. Reden om niets te vragen: 'u bent jong'. Tja .... ?!?

    Door Anoniem op 9 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Buurtzorg schendt met zeer grote regelmaat privacy van cliënten, niet alleen door over aan cliënten te praten met andere cliënten (schending beroepsgeheim), maar ook door mensen die geen behandelrelatie met de cliënt hebben en daarmee dus een schending van de privacy (AVG). Buurtzorg laat cliënten toestemmingsverklaringen teken voor gebruik van software/apps zonder dat ze weten wat de gevolgen zijn voor de cliënt van wie de data wordt opgeslagen. Buurtzorg zorgt voor interne scholing, maar er wordt geen kennistoets afgenomen over de lesstof. Dus ook "ik lees het thuis wel" is voor heb voldoende. Buurtzorg medewerkers voeren handelingen uit waarvoor zij niet bekwaam zijn. Buurtzorg hanteert niet het standaard principe ANNA (altijd nagaan nooit aannemen), ze doen eerst maar wat zonder vooraf na te gaan of dat of (jurisch gezien) mag. Buurtzorg slaat privacy gevoelige informatie op via Google drive en Google analyseert alle data die met haar software gebruikt worden. Buurtzorg heeft infectiepreventie beleid onder toezicht van een deskundige infectiepreventie. Buurtzorg voert geen functioneringsgesprekken en geen anoniem klanttevredenheidsonderzoek. Buurtzorg overtreedt structureel de Arbeidstijdenwet. Buurtzorg kent geen enkele vorm van zelfreflectie. Buurtzorg wil alleen de leuke zorg en al het andere schuiven ze het liefst door of zoeken een andere manier van zo'n cliënt af te komen.. Buurtzorg zorgt dat ouders van medewerkers met voorrang in zorg worden genomen. Buurtzorg Nederland (hoofdkantoor) pleegt na het indienen van een klacht geen wederhoor bij de klager. Men is dus niet uit op waarheidsvinding, maar geeft eigen medewerkers bij voorbaat altijd gelijk.

    Sterke punten
    Flexibel

    Zwakke punten
    Slecht omgaan met privacy. Slecht in communicatie. Slecht in omgaan met kritiek. Willen alleen leuke zorg. Laten medewerkers die niet bekwaam zijn voor bepaalde handelingen de handelingen gewoon uitvoeren. Wonen scholing bij zonder dat achter de opgedane kennis getoetst wordt. Willen alleen zorg met een einddatum (levend of dood). Hebben geen deskundige infectiepreventie t.b.v. multiresistente organismen (MRSA, BRMO, VRE)

    Door anoniem op 5 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Buurtzorg schendt met zeer grote regelmaat privacy van cliënten, niet alleen door over aan cliënten te praten met andere cliënten (schending beroepsgeheim), maar ook door mensen die geen behandelrelatie met de cliënt hebben en daarmee dus een schending van de privacy (AVG). Buurtzorg laat cliënten toestemmingsverklaringen teken voor gebruik van software/apps zonder dat ze weten wat de gevolgen zijn voor de cliënt van wie de data wordt opgeslagen. Buurtzorg zorgt voor interne scholing, maar er wordt geen kennistoets afgenomen over de lesstof. Dus ook "ik lees het thuis wel" is voor heb voldoende. Buurtzorg medewerkers voeren handelingen uit waarvoor zij niet bekwaam zijn. Buurtzorg hanteert niet het standaard principe ANNA (altijd nagaan nooit aannemen), ze doen eerst maar wat zonder vooraf na te gaan of dat of (jurisch gezien) mag. Buurtzorg slaat privacy gevoelige informatie op via Google drive en Google analyseert alle data die met haar software gebruikt worden. Buurtzorg heeft infectiepreventie beleid onder toezicht van een deskundige infectiepreventie. Buurtzorg voert geen functioneringsgesprekken en geen anoniem klanttevredenheidsonderzoek. Buurtzorg overtreedt structureel de Arbeidstijdenwet. Buurtzorg kent geen enkele vorm van zelfreflectie. Buurtzorg wil alleen de leuke zorg en al het andere schuiven ze het liefst door of zoeken een andere manier van zo'n cliënt af te komen.. Buurtzorg zorgt dat ouders van medewerkers met voorrang in zorg worden genomen. Buurtzorg Nederland (hoofdkantoor) pleegt na het indienen van een klacht geen wederhoor bij de klager. Men is dus niet uit op waarheidsvinding, maar geeft eigen medewerkers bij voorbaat altijd gelijk.

    Sterke punten
    Flexibel

    Zwakke punten
    Slecht omgaan met privacy. Slecht in communicatie. Slecht in omgaan met kritiek. Willen alleen leuke zorg. Laten medewerkers die niet bekwaam zijn voor bepaalde handelingen de handelingen gewoon uitvoeren. Wonen scholing bij zonder dat achter de opgedane kennis getoetst wordt. Willen alleen zorg met een einddatum (levend of dood). Hebben geen deskundige infectiepreventie t.b.v. multiresistente organismen (MRSA, BRMO, VRE)

    Door anoniem op 5 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



ThuiszorgVergelijker

Op ThuiszorgVergelijker.nl lees je reviews over alle Thuiszorg aanbieders van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw Thuiszorg ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Thuiszorg aanbieders