Wanneer je iemand voor je naasten zoekt, die alleen woont, aub niet bij dit bedrijf. Bij mijn vader liep het helemaal niet goed. Hij werd verwaarloosd.
Sterke punten Aanmelden, zij beloven van alles.
Zwakke punten Geschrokken van verwaarlozing mijn vader! Veel wisselende verzorgers zonder ervaring.
Precies hetzelfde als eerste review. 1 goede zorgverleenster en vervolgens echt dramatisch. Mensen na 1 of 2 dagen naar huis gestuurd. Facturen blijven doorgaan en geen continuïteit van zorg, zoals wel beloofd.
Sterke punten Goed verkoop verhaal van eigenaresse
Zwakke punten Slechte mensen, zonder ervaring die ziek aankomen, klagen en ongeschikt zijn voor werk in de zorg. Instelling met name gericht op zoveel mogelijk mensen plaatsen.
Telefonisch contact. Mw. de zorgpleegster meende dat de arts niet gelijk had. Zwachtels zouden me aan huis binden. Contact met arts, deze meende dat ik nu echt wel gezwachteld moest worden, oedeem was ernstiger. Dus toch een afspraak gemaakt. Nu twee keer behandeld. Eerste keer ging, op tijd en redelijk vlot gezwachteld. Halverwege wordt voor het eerst gemeld: 'U moet wel uw voet gestrekt houden' ....! Wel onaangekondigd met z'n tweeen aan de deur, had wel even gemeld mogen worden. Tweede keer een half uur vertraging, mw meende dat ze een andere tijd had gezegd. Zwachtel ging halverwege de tweede dag zakken en rollen. Zit nu twee uur te wachten, geen Cordaan. Zwachtels moet ik van te voren afdoen en benen mogen niet langer dan drie uur zonder, anders kan er opnieuw begonnen worden. Fijn zo, dat laatste is nu bijna zeker. Dank Cordaan.. Waardloze zorg!
Sterke punten Zelfs niet met een vergrootglas gevonden
In de wondzorg krijg je bij complexe wonden niet zoals vroeger het specteam maar vaak onervaren of nog lerende verpleegkundigen. Icare wil graag dat jij alles via het officiële beleid doet. Met andere woorden. 5 ml ascorbinezuur mag officieel niet in de arm in 1 keer. Wel maakt een onervaren wondverpleegkundige de opmerking bij het degraderen in een wond " O dat kijk ik wel even mee en dan kan ik dat de volgende keer ook" Dit schrok mij af dat ik de regie van de wondzorg bij een andere betrouwbare organisatie heb neergelegd. Dit werd mij niet in dank afgenomen en werd achter mijn rug en zonder mijn medeweten met deze organisatie gebeld dat icare de regie had. Ik heb icare vriendelijk verzocht om de betreffende verpleegkundige niet meer te sturen omdat ik geen vertrouwen meer had in haar optreden. Dit werd geweigerd en ik moest op die dagen de zorg zelf maar in handen nemen. Na ongeveer 12 jaar waarin ik nooit heb geklaagd over het te laat komen of over enige andere collega vond men mijn verzoek te gek voor woorden. Daarom heb ik met pijn in mijn hart dan ook maar besloten om de relatie te beëindigen. Rare organisatie waar de klant zeker geen koning is. Met name de zogeheten leidinggevenden moeten weer eens met de voetjes op de grond gaan staan. In elk ander commercieel bedrijf hadden ze hun biezen kunnen pakken.
Sterke punten Veel kundige en empatische verpleegkundigen
Zwakke punten Luisteren niet naar de klant. Wat door mij als naar werd ervaren werd door leidinggevende gelijk gebagatelliseerd.
De nood was aan de man. Er moest 24/7 thuiszorg thuis worden geregeld. Dus wat doe je tegenwoordig? Googelen. Bellen. Dat schoot niet op. âHeeft u een PGB?â. âNiet onze regioâ. âIk schakel u doorâ. En dat lukte driemaal niet. âZe zijn in overleg. U wordt terug gebeldâ. Ik zie dat het vijf uur is geweest. De collega is al naar huisâ.
www.happyhomecare.nl gebeld om 17:31. De contactpersoon stelde mij een paar inhoudelijke vragen en begreep de problematiek. Ik geef je het mobiele nummer van Aida Krasco. Aida nam om 17:32 op. De volgende morgen belde Aida volgens afspraak. Ze maakte vervolgens telefonisch meters en wist een oplossing te forceren. In het belang van de client. Het ging tenslotte om de nood van die client.
Zeer ervaren personeel op kantoor, die huishoudelijke hulpen nauwkeurig inwerken en begeleidt. Zeelandcare werkt niet met scholieren en dat komt de kwaliteit echt ten goede.
Schuiven dit op een personeels tekort, terwijl er helemaal geen zorg wordt geleverd of een oplossing wordt voorgesteld.
- zij bepalen hoe je zorg eruit komt te zien en of het minder kan zodat er in plaats van jou een nieuwe client kan worden aangenomen. "Door hun wond verpleegkundige letterlijk verteld"
- personeel nauwelijks bijgeschoold, kennis niveau zeer matig.
- management niet betrouwbaar in gemaakte afspraken naar client toe.
Kortom zeker niet voor kiezen deze organisatie
Sterke punten Er zijn een aantal jonge verpleegkundigen in het team die niet op planning zitten maar bij mij thuis kwamen die zeer goed waren. Maar die paar daar is ook alles mee gezegd.
Jaar lang huishoudelijke hulp gehad via ZeelandCare. Telkens met herindiceringsaanvraag problemen. Papieren die ik ingevuld en ondertekend had kwamen raakten zoek bij hen en kwamen niet bij WMO.
De hulp nam het niet zo nauw met uren laten aftekenen. De uren dat ze niet gewerkt had (door haar gemelde afwezigheid o.a. vakantie) zette ze wel op het aftekenlijstje. Als ik er wat van zei werd ze kwaad.
Toen zij er uiteindelijk me stopte, kreeg ik telefoontje van nieuwe hulp en hoorde daarna niks meer. Na zelf bellen hoorde ik dat de nieuwe hulp er al mee gestopt was bij hen en ze vergeten waren mij te informeren.
Zwakke punten komen afspraken niet na. onprofessionele huishoudelijke hulp
Ik ben van een andere thuiszorg organisatie naar buurtzorg gegaan, had nog nul ervaring met zelf sturende teams etc maar ik vind het geweldig een top team en van uit hoofdkantoor ook super snel antwoord op mijn vragen en een duidelijk antwoord. Mogelijkheden om mezelf nog verder te ontwikkelen dus nee ik heb totaal GEEN spijt dat ik voor buurtzorg heb gekozen, er heerst meer rust en balans tussen werk en prive en zie mezelf er nog heel wat jaren werken
Sterke punten Goede communicatie, mogelijkheid tot verder ontwikkelen
Onze ervaring zijn niet echt positief. Ik kan legio voorbeelden geven. Wat ik het meest stuitend vond was dat er een medewerker was genaamd Tony die ronduit onbeschoft was tegen ons en tegen mijn blinde vader. Had aangegeven dat wij haar niet meer bij mijn vader wilde hebben. Maar wat gebeurt? De dames houden elkaar de hand boven het hoofd. Dus deze onaangename vrouw bleef dus komen. En zo waren er nog een paar. Waaronder Sharon. Gelukkig waren er ook een paar aardige. Na heel veel onaangename situaties ( ik ben zelf verpleegkundige) zijn we overgestapt naar Icare nadat de BZ had aangeven de zorg binnen een week te stoppen,
Uiteindelijk waren we dolgelukkig met team Icare. Wat een super communicatie naar ons en mijn vader. Helaas zou de bezem eens goed door dit team gehaald moeten worden en leren open te staan voor feedback want dat blijft moeilijk. Mijn vader is nu overleden maar de naam Buurtzorg? Never no way!
Sterke punten Een paar medewerkers die empatisch waren.
Herfstzorg heeft ons veel gemoedsrust gegeven, mijn vrouw en ik kunnen het huis verlaten met de totale gemoedsrust dat mijn moeder (met dementie) in goede handen is, onze prioriteit is dat mijn moeder niet valt (haar evenwicht is niet goed) en daarnaast wordt ze met veel genegenheid behandeld.
Sterke punten patienten veiligheid
-puntualiteit
-initiatieven om de dag van patiënt vrolijker te maken
Zwakke punten Ik denk dat het beter zou zijn als ze meer personeel hadden met de vaardigheden van de Herfstzorg-verzorgers die ons momenteel helpen.
Ik herken zeer veel van de opmerkingen hiervoor : geen empathie, totaal ondoorzichtig verdienmodel. Il moest al een handtekening zetten toen er nog geen zorgplan was. Totaal onduidelijk hoeveel uur ze voor mij declareren " dat regelt Almelo". Maar ik kreeg krap een half uur per dag direct na mijn nieuwe heup. En dan moest ik dagelijks onderhandelen : haren wassen aan de wasbak of nog de sokken aantrekken die nog gepakt moesten worden. En dan ook nog een stagiaire begeleiden in dat halve uur waarbij er meer tijd naar de stagiaire ging dan naar mij als client.
NNiet correcte adviezen over het vocht in mijn been ( bron = het ziekenhuis)
Geen AVG verklaring gezien. Wat doen ze met de gegevens van de contactpersonen ?
Elke keer stress als ze kwamen. Ben ermee gestopt na 1 week om van die ellende af te zijn.
Sterke punten Dat ze een contract met mijn ziekenhuis in de wacht gesleept hebben. Helaas. Ik had een andere voorkeur opgegeven.
Zwakke punten Ondoorzichtig verdienmodel, riekt naar winstbejag.
Niet open staan voor feedback
Hoezo de client centraal ? Dat gevoel had ik niet.
Heb ervaring met 2 andere aanbieders en dat was volstrekt anders & beter
Niet prettig in de omgang. Ik voel me in mijn kwetsbare situatie niet respectvol , zorgzaam behandeld. De competenties afstemmen met de client, empathie, luisteren en ook deskundigheid ontbreken.
Ik vind dat de autoriteit persoonsgegevens eens een onderzoek moet doen. De AVG regels worden niet gehandhaafd
Zoals al zei, 1 goede via hen. Rest was niks, zelfs 1 eruit gezet binnen 2 weken.
Verzorgende is lang bij ons geweest, maar zei werd heel plotseling ziek. Omdat ze geen nieuwe hadden, hebben ze het erop gegooid dat mijn moeder niet geschikt was voor deze zorg. Zoiets moeten ze ook ergens melden heb ik begrepen later.
Sterke punten Tja, bij henzelf niet. De verzorgende was top.
Zwakke punten Doen ze vaker: zeggen dat het aan de cliënt ligt. Hoeven ze namelijk geen kosten te betalen voor de oplossing die jij moet zoeken als je nog steeds zorg thuis wilt hebben.
Heb ik gehoord van verzorgende die ik kater via ander bedrijf kreeg. Gewoon een truc.
Heel naar: ze zeggen dat je dan maar gewoon naar de crisisopvang moet gaan.
Na veel getob met andere bedrijven (o a. zorgcompaan =horror, Zorgheuvel: leuke verzorgende gehad, maar leiding achterbaks), meerdere goede verzorgenden gehad via dit bedrijf. Maar ik weet van deze parels binnen dit bedrijf ((die goed voor mijn moeder zorgen) dat dit zeker niet voor alle mensen die daar werken geldt.
Sterke punten Hebben een paar goede mensen in dienst die ze hebben uitgezet. Maar in hoeverre dit toeval is weet ik niet. Kwamen bij intake wel deskundig over (ik heb van verschillende bedrijven dit gezien, dus kan vergelijken).
Zwakke punten Geen idee. Wij regelen eigenlijk alles zelf met de verzorgende die wij in huis hebben. In het begin wat sputters, maar wij zijn heel zelfstandig. Ze regelen alleen de mensen.
Wij vinden als organisatie de mening van onze cliënten belangrijk. We betreuren het altijd als onze dienstverlening niet naar tevredenheid is. Waar mogelijk proberen we oplossingen te zoeken en van fouten te leren.
De cliënten uit deze reviews zijn bij ons bekend. Op deze site is er helaas geen mogelijkheid om een reactie te geven. Daarom doen we het zo. De medewerker uit een van de eerste reviews is al anderhalf jaar niet meer bij ons werkzaam. We hebben herhaaldelijk contact proberen te leggen met de mensen achter deze site, maar we krijgen geen contact. Daarom nu op deze plek onze reactie. Voor vragen en klachten hopen wij dat cliënten ons rechtsreeks willen benaderen, zodat we samen kunnen werken aan een oplossing. En positieve feedback is natuurlijk ook welkom.
Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Zwakke punten Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Mijn dementerende schoonmoeder heeft huishoudelijke zorg gehad via Zeelandcare en we kregen altijd dezelfde hulp op dezelfde dag en hetzelfde moment. Super betrouwbaar en altijd meteen vervanging en eindelijk een organisatie die zijn huishoudelijke zorg medewerkers opleiden in het voeren van regie. 2 aanbieders gehad met grote naam, echt grote zooi. Dit waren voor ons engelen!
Sterke punten Heel betrouwbare en veel kennis en verstand van doelgroep en indicatie.
Heel blij en tevreden met de hulp van Herfstzorg! Een hele geruststelling dat er elke ochtend stipt op vaste tijd iemand is die mijn oma helpt de dag op te starten. De communicatie is soepel en ze kijken verder dan alleen de dagelijkse taakjes, denken mee, zorgen mee, maken het gezellig en persoonlijk. Superfijne samenwerking, wat maakt dat ik mij als mantelzorg voel ondersteund en ontzorgd.
Sterke punten Altijd op tijd, en dezelfde medwerkster
Privazorg werd Blinkers. Helaas veranderd er niets aan de bejegening van cli�ënten. Afspraken worden niet nagekomen, terugbellen heeft men nog nooit van gehoord, telefonische bereikbaarheid is nog steeds armzalig en de cli�ënt? De cli�ënt is gedegradeerd tot een ding dat vooral niet lastig (kritisch) moet zijn. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDouchehulpen die achter je rug om over je praten en het kantoorpersoneel doet daar vrolijk aan mee. En het ergste is dat zij liegen om zichzelf schoon te praten.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk heb een indicatie voor 55 minuten. Die heb ik niet voor niets!\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar schoonmaakbedrijf is in maximaal 15 minuten. Dan ben ik gedoucht en aangekleed. Het afdrogen is helaas half gedaan. Maar ach, een kniesoor die daarop let. De smetplekken die daardoor ontstaan zullen wel een keer over gaan.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHet douchen is een pijnlijke en onmenselijke expeditie geworden.\\\\\\\\r\\\\\\\\nEen hond wordt nog beter behandeld.
Pas op eenpersoonshuishouding!
Review over ZorgCompaanWanneer je iemand voor je naasten zoekt, die alleen woont, aub niet bij dit bedrijf. Bij mijn vader liep het helemaal niet goed. Hij werd verwaarloosd.
Sterke punten
Aanmelden, zij beloven van alles.
Zwakke punten
Geschrokken van verwaarlozing mijn vader! Veel wisselende verzorgers zonder ervaring.
Zorg onwaardig
Review over De ZorgheuvelPrecies hetzelfde als eerste review. 1 goede zorgverleenster en vervolgens echt dramatisch. Mensen na 1 of 2 dagen naar huis gestuurd. Facturen blijven doorgaan en geen continuïteit van zorg, zoals wel beloofd.
Sterke punten
Goed verkoop verhaal van eigenaresse
Zwakke punten
Slechte mensen, zonder ervaring die ziek aankomen, klagen en ongeschikt zijn voor werk in de zorg. Instelling met name gericht op zoveel mogelijk mensen plaatsen.
Afspraken niet nakomen
Review over Cordaan ThuiszorgTelefonisch contact. Mw. de zorgpleegster meende dat de arts niet gelijk had. Zwachtels zouden me aan huis binden. Contact met arts, deze meende dat ik nu echt wel gezwachteld moest worden, oedeem was ernstiger. Dus toch een afspraak gemaakt. Nu twee keer behandeld. Eerste keer ging, op tijd en redelijk vlot gezwachteld. Halverwege wordt voor het eerst gemeld: 'U moet wel uw voet gestrekt houden' ....! Wel onaangekondigd met z'n tweeen aan de deur, had wel even gemeld mogen worden. Tweede keer een half uur vertraging, mw meende dat ze een andere tijd had gezegd. Zwachtel ging halverwege de tweede dag zakken en rollen. Zit nu twee uur te wachten, geen Cordaan. Zwachtels moet ik van te voren afdoen en benen mogen niet langer dan drie uur zonder, anders kan er opnieuw begonnen worden. Fijn zo, dat laatste is nu bijna zeker. Dank Cordaan.. Waardloze zorg!
Sterke punten
Zelfs niet met een vergrootglas gevonden
Zwakke punten
Zie relaas boven
Meestal ervaren en empatische
Review over IcareIn de wondzorg krijg je bij complexe wonden niet zoals vroeger het specteam maar vaak onervaren of nog lerende verpleegkundigen. Icare wil graag dat jij alles via het officiële beleid doet. Met andere woorden. 5 ml ascorbinezuur mag officieel niet in de arm in 1 keer. Wel maakt een onervaren wondverpleegkundige de opmerking bij het degraderen in een wond " O dat kijk ik wel even mee en dan kan ik dat de volgende keer ook" Dit schrok mij af dat ik de regie van de wondzorg bij een andere betrouwbare organisatie heb neergelegd. Dit werd mij niet in dank afgenomen en werd achter mijn rug en zonder mijn medeweten met deze organisatie gebeld dat icare de regie had. Ik heb icare vriendelijk verzocht om de betreffende verpleegkundige niet meer te sturen omdat ik geen vertrouwen meer had in haar optreden. Dit werd geweigerd en ik moest op die dagen de zorg zelf maar in handen nemen. Na ongeveer 12 jaar waarin ik nooit heb geklaagd over het te laat komen of over enige andere collega vond men mijn verzoek te gek voor woorden. Daarom heb ik met pijn in mijn hart dan ook maar besloten om de relatie te beëindigen. Rare organisatie waar de klant zeker geen koning is. Met name de zogeheten leidinggevenden moeten weer eens met de voetjes op de grond gaan staan. In elk ander commercieel bedrijf hadden ze hun biezen kunnen pakken.
Sterke punten
Veel kundige en empatische verpleegkundigen
Zwakke punten
Luisteren niet naar de klant. Wat door mij als naar werd ervaren werd door leidinggevende gelijk gebagatelliseerd.
Doorpakken als de nood aan de
Review over Happy HomeCareDe nood was aan de man. Er moest 24/7 thuiszorg thuis worden geregeld. Dus wat doe je tegenwoordig? Googelen. Bellen. Dat schoot niet op. âHeeft u een PGB?â. âNiet onze regioâ. âIk schakel u doorâ. En dat lukte driemaal niet. âZe zijn in overleg. U wordt terug gebeldâ. Ik zie dat het vijf uur is geweest. De collega is al naar huisâ.
www.happyhomecare.nl gebeld om 17:31. De contactpersoon stelde mij een paar inhoudelijke vragen en begreep de problematiek. Ik geef je het mobiele nummer van Aida Krasco. Aida nam om 17:32 op. De volgende morgen belde Aida volgens afspraak. Ze maakte vervolgens telefonisch meters en wist een oplossing te forceren. In het belang van de client. Het ging tenslotte om de nood van die client.
Chapeau Aida. Chapeau Happyhomecare.
Het kan dus wel.
Arie
Betrouwbare organisatie
Review over Zeelandcare ThuiszorgZeer ervaren personeel op kantoor, die huishoudelijke hulpen nauwkeurig inwerken en begeleidt. Zeelandcare werkt niet met scholieren en dat komt de kwaliteit echt ten goede.
Onprofessionele organisatie
Review over IcareOnprofessionele organisatie Groningen
- komen gemaakte afspraken rond planning niet na.
Schuiven dit op een personeels tekort, terwijl er helemaal geen zorg wordt geleverd of een oplossing wordt voorgesteld.
- zij bepalen hoe je zorg eruit komt te zien en of het minder kan zodat er in plaats van jou een nieuwe client kan worden aangenomen. "Door hun wond verpleegkundige letterlijk verteld"
- personeel nauwelijks bijgeschoold, kennis niveau zeer matig.
- management niet betrouwbaar in gemaakte afspraken naar client toe.
Kortom zeker niet voor kiezen deze organisatie
Sterke punten
Er zijn een aantal jonge verpleegkundigen in het team die niet op planning zitten maar bij mij thuis kwamen die zeer goed waren. Maar die paar daar is ook alles mee gezegd.
Zaakjes niet op orde
Review over Zeelandcare ThuiszorgJaar lang huishoudelijke hulp gehad via ZeelandCare. Telkens met herindiceringsaanvraag problemen. Papieren die ik ingevuld en ondertekend had kwamen raakten zoek bij hen en kwamen niet bij WMO.
De hulp nam het niet zo nauw met uren laten aftekenen. De uren dat ze niet gewerkt had (door haar gemelde afwezigheid o.a. vakantie) zette ze wel op het aftekenlijstje. Als ik er wat van zei werd ze kwaad.
Toen zij er uiteindelijk me stopte, kreeg ik telefoontje van nieuwe hulp en hoorde daarna niks meer. Na zelf bellen hoorde ik dat de nieuwe hulp er al mee gestopt was bij hen en ze vergeten waren mij te informeren.
Zwakke punten
komen afspraken niet na. onprofessionele huishoudelijke hulp
Geweldig
Review over BuurtzorgIk ben van een andere thuiszorg organisatie naar buurtzorg gegaan, had nog nul ervaring met zelf sturende teams etc maar ik vind het geweldig een top team en van uit hoofdkantoor ook super snel antwoord op mijn vragen en een duidelijk antwoord. Mogelijkheden om mezelf nog verder te ontwikkelen dus nee ik heb totaal GEEN spijt dat ik voor buurtzorg heb gekozen, er heerst meer rust en balans tussen werk en prive en zie mezelf er nog heel wat jaren werken
Sterke punten
Goede communicatie, mogelijkheid tot verder ontwikkelen
Zeer ontevreden team Tynaarlo
Review over BuurtzorgOnze ervaring zijn niet echt positief. Ik kan legio voorbeelden geven. Wat ik het meest stuitend vond was dat er een medewerker was genaamd Tony die ronduit onbeschoft was tegen ons en tegen mijn blinde vader. Had aangegeven dat wij haar niet meer bij mijn vader wilde hebben. Maar wat gebeurt? De dames houden elkaar de hand boven het hoofd. Dus deze onaangename vrouw bleef dus komen. En zo waren er nog een paar. Waaronder Sharon. Gelukkig waren er ook een paar aardige. Na heel veel onaangename situaties ( ik ben zelf verpleegkundige) zijn we overgestapt naar Icare nadat de BZ had aangeven de zorg binnen een week te stoppen,
Uiteindelijk waren we dolgelukkig met team Icare. Wat een super communicatie naar ons en mijn vader. Helaas zou de bezem eens goed door dit team gehaald moeten worden en leren open te staan voor feedback want dat blijft moeilijk. Mijn vader is nu overleden maar de naam Buurtzorg? Never no way!
Sterke punten
Een paar medewerkers die empatisch waren.
Zwakke punten
Teveel om op te noemen.
Veiligheid en liefde
Review over HerfstZorgHerfstzorg heeft ons veel gemoedsrust gegeven, mijn vrouw en ik kunnen het huis verlaten met de totale gemoedsrust dat mijn moeder (met dementie) in goede handen is, onze prioriteit is dat mijn moeder niet valt (haar evenwicht is niet goed) en daarnaast wordt ze met veel genegenheid behandeld.
Sterke punten
patienten veiligheid
-puntualiteit
-initiatieven om de dag van patiënt vrolijker te maken
Zwakke punten
Ik denk dat het beter zou zijn als ze meer personeel hadden met de vaardigheden van de Herfstzorg-verzorgers die ons momenteel helpen.
Stress voor elk bezoek van de
Review over BuurtzorgIk herken zeer veel van de opmerkingen hiervoor : geen empathie, totaal ondoorzichtig verdienmodel. Il moest al een handtekening zetten toen er nog geen zorgplan was. Totaal onduidelijk hoeveel uur ze voor mij declareren " dat regelt Almelo". Maar ik kreeg krap een half uur per dag direct na mijn nieuwe heup. En dan moest ik dagelijks onderhandelen : haren wassen aan de wasbak of nog de sokken aantrekken die nog gepakt moesten worden. En dan ook nog een stagiaire begeleiden in dat halve uur waarbij er meer tijd naar de stagiaire ging dan naar mij als client.
NNiet correcte adviezen over het vocht in mijn been ( bron = het ziekenhuis)
Geen AVG verklaring gezien. Wat doen ze met de gegevens van de contactpersonen ?
Elke keer stress als ze kwamen. Ben ermee gestopt na 1 week om van die ellende af te zijn.
Sterke punten
Dat ze een contract met mijn ziekenhuis in de wacht gesleept hebben. Helaas. Ik had een andere voorkeur opgegeven.
Zwakke punten
Ondoorzichtig verdienmodel, riekt naar winstbejag.
Niet open staan voor feedback
Hoezo de client centraal ? Dat gevoel had ik niet.
Heb ervaring met 2 andere aanbieders en dat was volstrekt anders & beter
Niet prettig in de omgang. Ik voel me in mijn kwetsbare situatie niet respectvol , zorgzaam behandeld. De competenties afstemmen met de client, empathie, luisteren en ook deskundigheid ontbreken.
Ik vind dat de autoriteit persoonsgegevens eens een onderzoek moet doen. De AVG regels worden niet gehandhaafd
Zetten in op mensen met geld
Review over Zuster JansenIk heb in het verleden geïnformeerd voor nachtzorg. Maar daar hadden ze geen belangstelling voor. Komen inderdaad wat onsympathiek over.
Sterke punten
Ik ken iemand die heel tevreden is over hun hulp: ja, mensen die 11.000 euro per maand kunnen betalen.
Zwakke punten
Communicatief zwak naar mensen die informeren voor zorg minder dan 24 uur PD.
1 goede verzorgende gehad via hen, rest was crab
Review over De ZorgheuvelZoals al zei, 1 goede via hen. Rest was niks, zelfs 1 eruit gezet binnen 2 weken.
Verzorgende is lang bij ons geweest, maar zei werd heel plotseling ziek. Omdat ze geen nieuwe hadden, hebben ze het erop gegooid dat mijn moeder niet geschikt was voor deze zorg. Zoiets moeten ze ook ergens melden heb ik begrepen later.
Sterke punten
Tja, bij henzelf niet. De verzorgende was top.
Zwakke punten
Doen ze vaker: zeggen dat het aan de cliënt ligt. Hoeven ze namelijk geen kosten te betalen voor de oplossing die jij moet zoeken als je nog steeds zorg thuis wilt hebben.
Heb ik gehoord van verzorgende die ik kater via ander bedrijf kreeg. Gewoon een truc.
Heel naar: ze zeggen dat je dan maar gewoon naar de crisisopvang moet gaan.
Goede ervaringen
Review over Happy HomeCareNa veel getob met andere bedrijven (o a. zorgcompaan =horror, Zorgheuvel: leuke verzorgende gehad, maar leiding achterbaks), meerdere goede verzorgenden gehad via dit bedrijf. Maar ik weet van deze parels binnen dit bedrijf ((die goed voor mijn moeder zorgen) dat dit zeker niet voor alle mensen die daar werken geldt.
Sterke punten
Hebben een paar goede mensen in dienst die ze hebben uitgezet. Maar in hoeverre dit toeval is weet ik niet. Kwamen bij intake wel deskundig over (ik heb van verschillende bedrijven dit gezien, dus kan vergelijken).
Zwakke punten
Geen idee. Wij regelen eigenlijk alles zelf met de verzorgende die wij in huis hebben. In het begin wat sputters, maar wij zijn heel zelfstandig. Ze regelen alleen de mensen.
Reactie op reviews
Review over ZorgCompaanWij vinden als organisatie de mening van onze cliënten belangrijk. We betreuren het altijd als onze dienstverlening niet naar tevredenheid is. Waar mogelijk proberen we oplossingen te zoeken en van fouten te leren.
De cliënten uit deze reviews zijn bij ons bekend. Op deze site is er helaas geen mogelijkheid om een reactie te geven. Daarom doen we het zo. De medewerker uit een van de eerste reviews is al anderhalf jaar niet meer bij ons werkzaam. We hebben herhaaldelijk contact proberen te leggen met de mensen achter deze site, maar we krijgen geen contact. Daarom nu op deze plek onze reactie. Voor vragen en klachten hopen wij dat cliënten ons rechtsreeks willen benaderen, zodat we samen kunnen werken aan een oplossing. En positieve feedback is natuurlijk ook welkom.
Super aanbieder
Review over Zeelandcare ThuiszorgZeer ervaren personeel op kantoor. En goed opgeleide huishoudelijke hulpen. Communicatie duidelijk en eerlijk.
Sterke punten
EERLIJK, CORRECT EN TRANSPARANT
Tevreden
Review over Zeelandcare ThuiszorgZeer ervaren personeel op kantoor. En goed opgeleide huishoudelijke hulpen. Communicatie duidelijk en eerlijk.
Sterke punten
EERLIJK, CORRECT EN TRANSPARANT
Zeer slecht
Review over PrivazorgErvaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Zwakke punten
Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Blij en tevreden
Review over Zeelandcare ThuiszorgIk heb particuliere huishoudelijke hulp van Zeelandcare van Zeelandcare gehad. Zeer goed opgeleide en betrouwbare hulpen voor een een kleine prijs.
Sterke punten
Betrouwbaar en zonder winstoogmerk.
De allerbeste aanbieder voor de meest kwetsbare mensen
Review over Zeelandcare ThuiszorgMijn dementerende schoonmoeder heeft huishoudelijke zorg gehad via Zeelandcare en we kregen altijd dezelfde hulp op dezelfde dag en hetzelfde moment. Super betrouwbaar en altijd meteen vervanging en eindelijk een organisatie die zijn huishoudelijke zorg medewerkers opleiden in het voeren van regie. 2 aanbieders gehad met grote naam, echt grote zooi. Dit waren voor ons engelen!
Sterke punten
Heel betrouwbare en veel kennis en verstand van doelgroep en indicatie.
Zorgelijk
Review over De Gouden Leeuw GroepIk vind dat deze instelling de naam Zorghotel niet verdient.
Vader herft tijdens zijn verblijf alhier een slechtere gezondheid gekregen. Weinig vakkundig personerl, geen goede wondverzorgng.
Vader is ziek geworden in.plaats van opgeknapt. Wij moesten toch een flinke rekening betalen.
Veel stress in plaats van goede zorg.
Sterke punten
Eten goed
Zwakke punten
Te weinig goed opgeleid verpleegkundig personeel. Rommelige sfeer.
Stipt op tijd
Review over HerfstZorgHeel blij en tevreden met de hulp van Herfstzorg! Een hele geruststelling dat er elke ochtend stipt op vaste tijd iemand is die mijn oma helpt de dag op te starten. De communicatie is soepel en ze kijken verder dan alleen de dagelijkse taakjes, denken mee, zorgen mee, maken het gezellig en persoonlijk. Superfijne samenwerking, wat maakt dat ik mij als mantelzorg voel ondersteund en ontzorgd.
Sterke punten
Altijd op tijd, en dezelfde medwerkster
Zwakke punten
Geen
Schoonmaakbedrijf Blinkers
Review over PrivazorgPrivazorg werd Blinkers. Helaas veranderd er niets aan de bejegening van cli�ënten. Afspraken worden niet nagekomen, terugbellen heeft men nog nooit van gehoord, telefonische bereikbaarheid is nog steeds armzalig en de cli�ënt? De cli�ënt is gedegradeerd tot een ding dat vooral niet lastig (kritisch) moet zijn. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDouchehulpen die achter je rug om over je praten en het kantoorpersoneel doet daar vrolijk aan mee. En het ergste is dat zij liegen om zichzelf schoon te praten.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk heb een indicatie voor 55 minuten. Die heb ik niet voor niets!\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar schoonmaakbedrijf is in maximaal 15 minuten. Dan ben ik gedoucht en aangekleed. Het afdrogen is helaas half gedaan. Maar ach, een kniesoor die daarop let. De smetplekken die daardoor ontstaan zullen wel een keer over gaan.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHet douchen is een pijnlijke en onmenselijke expeditie geworden.\\\\\\\\r\\\\\\\\nEen hond wordt nog beter behandeld.
Sterke punten
GEEN!
Zwakke punten
De totale organisatie van Blinkers.
Wondverzorging
Review over BuurtzorgNa een fiets ongeluk was er wondverzorging nodig
Een bijzondere deskundige van buurtzorg Heiloo is komen kijken en heeft de boel tot in de perfectie geregeld.
1 x per dag wondverzorging door verpleegkundige en leerling verpleegkundige.
Na 14 dagen niet meer nodig.
KLASSE en dank voor de goede zorgen
Sterke punten
Afspraken nakomen en deskundige verpleging
Zwakke punten
Niet