Allerzorg levert zorg aan iedereen die voor korte of langere tijd behoefte heeft aan ondersteuning thuis. Dat doen wij vanuit verschillende vestigingen in heel Nederland.
Samen met u zorgt Allerzorg voor een passende oplossing voor uw (zorg)vraag. Zonder ingewikkelde procedures en lange wachttijden. Indien gewenst, ontvangt u al binnen drie uur de overeengekomen zorg.
In een zeer drukke tijd in december, met Corona en feestdagen, reageert Allerzorg snel en direct. Wat ben ik blij dat ik na het bellen van 11 zorgaanbieders, Allerzorg mag komen verwelkomen voor de zorg van mijn vader. Dank !! Mvg Lidy
Kwaliteit van de zorg is net roulette. Je weet nooit wie er komt, wanneer of wat ze doen. Communicatie onderling is sterk persoonsafhankelijk. Sociale vaardigheden van vooral jongeren laten sterk te wensen over. ( binnenkomen end dan zeggen : naar bed, naar bed). Klachtenprocedures worden niet nageleefd of zelfs niet bevestigd.
De palliatieve thuiszorg van Allerzorg is beneden alle peil.
Afspraken worden niet nagekomen en wensen van de patiënt niet gerespecteerd.
In tegenstelling tot wat ze zelf beloven krijgen we binnen 2 weken tijd maar liefst 5 verschillende medewerkers. Er wordt herhaaldelijk fouten gemaakt met medicatie. Er was alleen buitenlands personeel beschikbaar dat duidelijk niet opgeleid is volgens Nederlandse standaard.
Hier zou de inspectie in aktie moeten komen!
Door de slechte kwaliteit van zorg door Allerzorg heeft onze moeder de laatste tijd van haar leven noodgedwongen in een hospice door moeten brengen waar ze gelukkig wel zeer goed verzorgd werd.
Snel en directe afspraak voor zorg
In een zeer drukke tijd in december, met Corona en feestdagen, reageert Allerzorg snel en direct. Wat ben ik blij dat ik na het bellen van 11 zorgaanbieders, Allerzorg mag komen verwelkomen voor de zorg van mijn vader. Dank !! Mvg Lidy
Sterke punten
Snel en direct reageren
Zwakke punten
N.b.
Allerzorg vindt cliënt vooral een planningsprobleem
Kwaliteit van de zorg is net roulette. Je weet nooit wie er komt, wanneer of wat ze doen. Communicatie onderling is sterk persoonsafhankelijk. Sociale vaardigheden van vooral jongeren laten sterk te wensen over. ( binnenkomen end dan zeggen : naar bed, naar bed). Klachtenprocedures worden niet nageleefd of zelfs niet bevestigd.
Sterke punten
Wondverpleegkundige hulp
Zwakke punten
Organisatle, communicatie, planning, nakomen zorgplan.
Slechte kwaliteit van zorg.
De palliatieve thuiszorg van Allerzorg is beneden alle peil.
Afspraken worden niet nagekomen en wensen van de patiënt niet gerespecteerd.
In tegenstelling tot wat ze zelf beloven krijgen we binnen 2 weken tijd maar liefst 5 verschillende medewerkers. Er wordt herhaaldelijk fouten gemaakt met medicatie. Er was alleen buitenlands personeel beschikbaar dat duidelijk niet opgeleid is volgens Nederlandse standaard.
Hier zou de inspectie in aktie moeten komen!
Door de slechte kwaliteit van zorg door Allerzorg heeft onze moeder de laatste tijd van haar leven noodgedwongen in een hospice door moeten brengen waar ze gelukkig wel zeer goed verzorgd werd.