PrivaZorg is een landelijke thuiszorgorganisatie. Bij ons staat de zelfstandigheid van de cliënt voorop. Samen met u maken we een individueel zorgplan. Uw wensen zijn daarbij richtinggevend. De zorgverleners van PrivaZorg zijn goed gemotiveerde professionals. Als kleine zelfstandigen in de zorg kunnen zij in goed overleg met de cliënt hun werk inrichten.
Zo krijgt u hulp zoals u het wilt: zonder wachtlijsten, zonder administratieve rompslomp, door deskundige en vertrouwde zorgverleners, op de momenten en manieren waarop u dat wenst.
Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Zwakke punten Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Privazorg werd Blinkers. Helaas veranderd er niets aan de bejegening van cli�ënten. Afspraken worden niet nagekomen, terugbellen heeft men nog nooit van gehoord, telefonische bereikbaarheid is nog steeds armzalig en de cli�ënt? De cli�ënt is gedegradeerd tot een ding dat vooral niet lastig (kritisch) moet zijn. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDouchehulpen die achter je rug om over je praten en het kantoorpersoneel doet daar vrolijk aan mee. En het ergste is dat zij liegen om zichzelf schoon te praten.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk heb een indicatie voor 55 minuten. Die heb ik niet voor niets!\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar schoonmaakbedrijf is in maximaal 15 minuten. Dan ben ik gedoucht en aangekleed. Het afdrogen is helaas half gedaan. Maar ach, een kniesoor die daarop let. De smetplekken die daardoor ontstaan zullen wel een keer over gaan.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHet douchen is een pijnlijke en onmenselijke expeditie geworden.\\\\\\\\r\\\\\\\\nEen hond wordt nog beter behandeld.
Personeel neemt veel te veel klanten aan, kantoor is daar verantwoordelijk voor maar ontduikt deze. Vader bleek een "te zware" patiÃÂÃÂÃÂënt te zijn voor privazorg, het werd gemeld door een van de verzorgsters, maar hier is niks mee gedaan. Iedereen kwam steevast te laat en moest snel weer weg. Slechte communicatie met kantoor. Moest een maal het noodnummer bellen, maar deze werd niet opgenomen. Na 2 uur stuurde ik een sms of ik aub gebeld kon worden, en eindelijk gebeurde dit. Wat als er iets werkelijk mis was gegaan? Ik wilde meedelen dat wij over moesten gaan naar 24 uurzorg, en iedereen begrijpt waarom dit is! Niks geen empatisch vermogen, het werd gemeld aan de verzorgsters, maar geen woord kon er gezegd worden als "sterkte" of "dank" of "succes". Helaas is er ook echt een ongeluk gebeurd tijdens het verzorgen met mijn vader, dit had misschien ook een gediplomeerde verpleegkundige kunnen overkomen, maar hier is nooit op terug gekomen of excuses voor aangeboden.
Nog nooit meegemaakt... Vanaf dag één, wat een geweldige zorgverleners. Persoonlijk, professioneel maar zo ontzettend lief, attent en goed georganiseerd. Mijn ouders worden vooraf netjes gebeld als er een "andere" verpleegster komt, of als iemand net ff wat later is dan normaal. Ik heb dit nog nooit gehoord maar maak het nu dagelijks mee. Wat ben ik blij met deze organisatie/verpleegsters, die zo goed naar mijn ouders omkijken terwijl ik aan het werk ben. Voor mij een hele geruststelling!!! Dank jullie wel!!! Dat mag ook weleens gezegd worden hoor.
Sterke punten Persoonlijk, aandacht, oprecht, duidelijk, eerlijk en tijd voor mensen.
Een praktijkondersteuner (v) van de huisarts raadde mij Privazorg aan voor mijn moeder. Want ze waren "zo lekker kleinschalig". Ik had Cordaan willen nemen maar nee, die waren "te massaal". Slechtste tip die ik ooit heb gekregen.
De dames hadden altijd haast, er kon nooit iets.
Uiteindelijk toch maar naar Cordaan. Toen pas kwam ik er achter wat thuiszorg is. Wat een verschil.
Ik heb spijt dat ik naar die zgn. deskundige heb geluisterd.
Zeer slechte ervaring met dit thuiszorgbureau. Ze kunnen de zorg niet eens leveren daar begint het al mee. Niet genoeg mensen. Verder medewerkers die allemaal klagen over hun salaris, over dat ze geen reiskosten krijgen, over dat ze alleen betaald worden voor de uren dat ze daadwerkelijk werken. Komen niet op tijd en hebben geen hart voor wat ze doen. Het gaat alleen maar om het geld. Zzp ers die stoppen als ze iets vinden wat beter betaald. Lui en ongemotiveerd. Een bureau waar je niets aan hebt bij problemen. Ze sturen iemand die beschikbaar is en verder interesseert het ze niets.
Ik zou niemand Privazorg aanraden. De manier waarop de huishoudelijke hulp beëindigd is, was slecht en pijnlijk. Bovendien werd ik achter mijn rug nog zwart gemaakt door een mevrouw van Privazorg.
Sterke punten Iets goeds ? Mijn slechte ervaringen hebben alleen betrekking op degene(n) die daarvoor verantwoordelijk is/zijn.
Ze hebben weinig mensen, zeker voor de avond en nacht, die vooral lui en onbetrouwbaar zijn. Een van de verpleegkundigen heeft mijn vader zelfs mishandeld. Ik ben daar erg van geschrokken en heb hen direct de deur uit gedaan. Schrikbarend, zeker omdat de leiding niets wil horen van kritiek op hun personeel. Waarschuwing, let alsjeblieft op je ouders als ze door hen verzorgd worden.
Sterke punten De leiding weet het mooi te vertellen, met een prachtig commercieel verhaal, van hoe ervaren en goed hun verzorgenden zijn.
Zwakke punten Slecht opgeleid, lui personeel. Ondermaat zorg. Lak aan hygiene bij wondverzorging. Onbetrouwbaar, 0nveilig. Staan niet open voor verbeterpunten.
Zeer slecht
Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Zwakke punten
Ervaring is zeer slecht. Hulpen komen nooit opdagen bij huishoudelijke zorgcasus. Zo kwetsbaar en teer, maar als familie niet controleert of deze zorg komt sterven ze van verwaarlozing. Slechte communicatie. Komen nooit afspraken na.
Schoonmaakbedrijf Blinkers
Privazorg werd Blinkers. Helaas veranderd er niets aan de bejegening van cli�ënten. Afspraken worden niet nagekomen, terugbellen heeft men nog nooit van gehoord, telefonische bereikbaarheid is nog steeds armzalig en de cli�ënt? De cli�ënt is gedegradeerd tot een ding dat vooral niet lastig (kritisch) moet zijn. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDouchehulpen die achter je rug om over je praten en het kantoorpersoneel doet daar vrolijk aan mee. En het ergste is dat zij liegen om zichzelf schoon te praten.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk heb een indicatie voor 55 minuten. Die heb ik niet voor niets!\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar schoonmaakbedrijf is in maximaal 15 minuten. Dan ben ik gedoucht en aangekleed. Het afdrogen is helaas half gedaan. Maar ach, een kniesoor die daarop let. De smetplekken die daardoor ontstaan zullen wel een keer over gaan.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHet douchen is een pijnlijke en onmenselijke expeditie geworden.\\\\\\\\r\\\\\\\\nEen hond wordt nog beter behandeld.
Sterke punten
GEEN!
Zwakke punten
De totale organisatie van Blinkers.
Zorgcriminelen
Zeer onbetrouwbare club. Kantoor belt nooit terug. Vaak ontvang je geen zorg omdat ze geen mensen hebben, maar zonder communicatie.
Sterke punten
Zeer onbetrouwbaar en onproffessioneel
slecht
Privazorg haalt het slechtste in een mens boven, niet de verzorgsters, maar hun leidinggevende.
Eigenwijs dom en alles beter weten, omhoog geklommen met hun ellebogen, ik raad iedereen af om daar zorg bij te zoeken, waarom dat merk je wel,
Sterke punten
liegen
Zwakke punten
de leidinggevende
geen aanrader, slecht
Vader is verpleegd door privazorg, geen aanrader.
Personeel neemt veel te veel klanten aan, kantoor is daar verantwoordelijk voor maar ontduikt deze. Vader bleek een "te zware" patiÃÂÃÂÃÂënt te zijn voor privazorg, het werd gemeld door een van de verzorgsters, maar hier is niks mee gedaan. Iedereen kwam steevast te laat en moest snel weer weg. Slechte communicatie met kantoor. Moest een maal het noodnummer bellen, maar deze werd niet opgenomen. Na 2 uur stuurde ik een sms of ik aub gebeld kon worden, en eindelijk gebeurde dit. Wat als er iets werkelijk mis was gegaan? Ik wilde meedelen dat wij over moesten gaan naar 24 uurzorg, en iedereen begrijpt waarom dit is! Niks geen empatisch vermogen, het werd gemeld aan de verzorgsters, maar geen woord kon er gezegd worden als "sterkte" of "dank" of "succes". Helaas is er ook echt een ongeluk gebeurd tijdens het verzorgen met mijn vader, dit had misschien ook een gediplomeerde verpleegkundige kunnen overkomen, maar hier is nooit op terug gekomen of excuses voor aangeboden.
Zwakke punten
-slechte communicatie met kantoor
-altijd te laat
-te gehaast
-personeel stopt zich vol met klanten
-geen reactie op noodnummer buiten kantoortijden
-enz enz
Slechte communicatie
Heb met mijn vaste dames fijn contact.
Zijn aardig en zorgzaam.
Alleen is het personeel op kantoor erg onbetrouwbaar en ondeskundig!!!
Waardoor veel mis gaat en de verzorgers niet veel aan kunnen doen
Afspraken niet nakomen waardoor ik een aantal keer heb zitten wachten op zorg die niet kwam.
Wanneer je klachten hebt en ze beld ligt het nooit aan hun!!!
Sterke punten
Fijne deskundige verzorgsters.
Stuk voor stuk nette dames
Zwakke punten
Slechte communicatie op/met kantoor.
Afspraken komen ze niet na.
Laten je zonder problemen zonder zorg zitten als er geen personeel is.
Nemen teveel cliënten aan en hebben te weinig personeel daarvoor.
Wat een geweldige organisatie
Nog nooit meegemaakt... Vanaf dag één, wat een geweldige zorgverleners. Persoonlijk, professioneel maar zo ontzettend lief, attent en goed georganiseerd. Mijn ouders worden vooraf netjes gebeld als er een "andere" verpleegster komt, of als iemand net ff wat later is dan normaal. Ik heb dit nog nooit gehoord maar maak het nu dagelijks mee. Wat ben ik blij met deze organisatie/verpleegsters, die zo goed naar mijn ouders omkijken terwijl ik aan het werk ben. Voor mij een hele geruststelling!!! Dank jullie wel!!! Dat mag ook weleens gezegd worden hoor.
Sterke punten
Persoonlijk, aandacht, oprecht, duidelijk, eerlijk en tijd voor mensen.
Zwakke punten
Nog niet ontdekt.
privazorg geen aanrader
Een praktijkondersteuner (v) van de huisarts raadde mij Privazorg aan voor mijn moeder. Want ze waren "zo lekker kleinschalig". Ik had Cordaan willen nemen maar nee, die waren "te massaal". Slechtste tip die ik ooit heb gekregen.
De dames hadden altijd haast, er kon nooit iets.
Uiteindelijk toch maar naar Cordaan. Toen pas kwam ik er achter wat thuiszorg is. Wat een verschil.
Ik heb spijt dat ik naar die zgn. deskundige heb geluisterd.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
teveel
Privazorg een grote teleurstelling
Zeer slechte ervaring met dit thuiszorgbureau. Ze kunnen de zorg niet eens leveren daar begint het al mee. Niet genoeg mensen. Verder medewerkers die allemaal klagen over hun salaris, over dat ze geen reiskosten krijgen, over dat ze alleen betaald worden voor de uren dat ze daadwerkelijk werken. Komen niet op tijd en hebben geen hart voor wat ze doen. Het gaat alleen maar om het geld. Zzp ers die stoppen als ze iets vinden wat beter betaald. Lui en ongemotiveerd. Een bureau waar je niets aan hebt bij problemen. Ze sturen iemand die beschikbaar is en verder interesseert het ze niets.
Sterke punten
Mooi verhaal op papier.
Zwakke punten
Alles.
Engelen geduld
Komen niet opdagen, houden zich niet aan de afspraak
Absolute afrader
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Slechte ervaring
Ik zou niemand Privazorg aanraden. De manier waarop de huishoudelijke hulp beëindigd is, was slecht en pijnlijk. Bovendien werd ik achter mijn rug nog zwart gemaakt door een mevrouw van Privazorg.
Sterke punten
Iets goeds ? Mijn slechte ervaringen hebben alleen betrekking op degene(n) die daarvoor verantwoordelijk is/zijn.
Zwakke punten
Zie boven.
zeer lief en vakkundig team
mijn man en ik krijgen dagelijks zorg. Zijn zeer tevreden.
Altijd op tijd. En allemaal even vriendelijk.
Sterke punten
altijd op tijd
zeer vakkundig
Zwakke punten
geen zwakke punten kunnen ontdekken
thuiszorg is Uitstekend!
de zzp ers die mij dagelijks verzorgen zijn zeer deskundig.
Ik heb dagelijks een heel intensieve verzorgen nodig,en die wordt heel goed uit gevoerd.
Ik heb MS-pp en alle transfers gebeuren met passieve tillift en krijg dagelijks een Peristeen behandeling.
Kort samengevat,de verzorging is perfect!
Sterke punten
Zijn altijd op tijd!
Vriendelijk.Zeer gemotiveerd!
Privazorg is gewoon geweldig!
Zwakke punten
Ik heb geen zwakke punten ervaren!
Slechte zorg
Ze hebben weinig mensen, zeker voor de avond en nacht, die vooral lui en onbetrouwbaar zijn. Een van de verpleegkundigen heeft mijn vader zelfs mishandeld. Ik ben daar erg van geschrokken en heb hen direct de deur uit gedaan. Schrikbarend, zeker omdat de leiding niets wil horen van kritiek op hun personeel. Waarschuwing, let alsjeblieft op je ouders als ze door hen verzorgd worden.
Sterke punten
De leiding weet het mooi te vertellen, met een prachtig commercieel verhaal, van hoe ervaren en goed hun verzorgenden zijn.
Zwakke punten
Slecht opgeleid, lui personeel. Ondermaat zorg. Lak aan hygiene bij wondverzorging. Onbetrouwbaar, 0nveilig. Staan niet open voor verbeterpunten.