Joost Zorgt is een (thuis)zorgorganisatie die vanuit het perspectief van de zorgvrager is ontstaan. Joost Nauta, is zorgvrager maar is gelijktijdig de oprichter en het gezicht van Joost Zorgt. Hij was de eerste klant van Joost Zorgt. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een organisatie die aan alle kwaliteitseisen van de overheid voldoet, maar wij doen meer. Denk bijvoorbeeld aan zorgvakanties. Via Joost Schoolt werken wij doorlopend aan goede zorg voor zorgvragers, zorgverleners, mantelzorgers en vrijwilligers.

Joost Zorgt Reviews

  • Ik heb sinds november 2018 thuishulp. Nooit een intake gesprek gehad, ik werd gebeld door 1 van de coordinatoren, keus was er niet, alleen op de maandag. Vanaf eind januari 2019 heb ik hartrevalidatie op de maandag en vrijdag. Ik heb geprobeerd om het tijdstip te wijzigen zowel in het ziekenhuis en Joost Zorgt. Helaas kon het niet. Ik zit nu 4 weken zonder hulp. Ik heb tot 3 maal toe gebeld naar Joost Zorgt en mijn telnr achter gelaten, zou terug worden gebeld, nooit 1 telefoontje gekregen. Dan maar zelfs terug bellen, kreeg toen de mededeling dat ze failliet waren, wat een stunt om zo met mensen om te gaan. Joost Zorgt dus NIET!!!

    Sterke punten
    Leuke en lieve hulp, was ook het enige

    Zwakke punten
    totale organisatie is zwak, erg zwak

    Door Chin J.H op 13 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Werknemers en zzp ers niet betaald. Zorgvragers de duper van wanbetaling en beleid. Directeur Joost steekt zijn kop in het zand en geeft nu de zorgverzekeraar de schuld.

    Nee Joost is je eigen schuld!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Heeft u even?...

    Door Vink op 1 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Door ziekenhuis amphia Breda is de 24 uur zorg via Joost zorg geregeld. Mijn moeder is inmiddels overleden. Kreeg zorg van een aardige zuster, maar op haar sterfdag voelde ik mij behoorlijk door haar in de steek gelaten. Terwijl mijn moeder op sterven lag had zij haar terugrit naar huis al geregeld en haar spullen al ingepakt. Zodra de schouwarts was langs geweest stond haar zoon al klaar om haar naar huis te brengen. Terwijl mijn dementerende vader achter bleef. Ik moest maar bij hem blijven slapen. Bij het intake gesprek met haar baas werd gezegd dat er ook nazorg zou zijn voor mijn vader. Echt heel slecht!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Was de hele tijd met haar telefoon bezig.

    Door L.Emmen op 16 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Geen woorden voor dit bedrijf en personeel!!!
    Bovenstaande reacties helemaal waar!!
    Ik zit hier nog, ik kan niet wachten om weg te gaan van hier. En ben daar druk mee bezig.
    Walgelijk hoe ze met cliënten omgaan.
    Word nooit opgenomen.
    Diangelo en Masita totaal niet klantgericht, onprofessioneel!! Ik heb er geen woorden meer over voor.
    Hoop dat de gemeente ze eruit pleurt!
    Dit bedrijf hecht totaal geen waarden van de klant.
    Altijd gedoe hier en gehad van af het begin.
    Ga zooo door en help jezelf de ondergang in.
    Walgelijk!

    Sterke punten
    Zoveeel gelul!!!

    Zwakke punten
    Ze leveren niks op dat gelul

    Door ANoniempje op 5 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het intake met moeder en zoon van Joost zorg ging heel goed. Zoon is Gideon is de directeur en werkt zelf als verpleger en moeder is eigenaar en werkt zelf ook in de zorg. Twee dagen ging het goed en de derde dag kwamen ze niet opdagen en dat terwijl ik 2x per dag zorg nodig heb.
    Mijn stoma begon te lekken en bij bellen waar ze bleven, kreeg ik te horen dat ze onderweg waren. Echter de hele dag gewacht en is er niemand komen opdagen. Telefoon en whatsapp worden niet beantwoord.
    De volgende dag sturen ze een andere verpleger en die komt de afspraken ook niet na. Ze moeten van het ziekenhuis voor 10.00 langskomen en ze komen pas laat in de middag aan.
    Het is werkelijk een bende van leugenaars en ze nemen de patienten niet serieus. Het zijn echt zakkenvullers!!!

    Sterke punten
    Zeer leuke praatjes, weten je tot rust te brengen. Echter het blijven praatjes.

    Zwakke punten
    -Ze komen niet opdagen zonder af te melden.
    -Als je belt waar ze blijven, dan liegen ze.
    -Telefoon nemen ze nauwelijks op.

    Door Leo op 3 januari 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik zou JoostZorgt niet kiezen als thuiszorgorganisatie

    Zwakke punten
    Thuiszorgmedewerkers vallen vaak uit, er is geen vervanging aanwezig door te kort aan invallers.
    Op kantoor onderling geen communicatie over klachten of vragen van clïënten.
    Ondanks regelmatig doorgeven van op/of aanmerken wordt er niets met de klacht van de cliënt gedaan.
    In het verleden goede ervaringen gehad met JoostZorgt, de laatste 2 jaar gaat het helaas bergafwaarts en ben ik op zoek naar een andere thuiszorgorganisatie in Utrecht.

    Door anoniem 2 op 3 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na persoonlijk kennis gemaakt te hebben met Joost Zorgt, kan ik Joost Zorgt alleen maar aanbevelen!
    Zojuist binnen 15 maanden mijn 2e gesprek met de leidinggevende verpleegkundige gehad en ik kan niet anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben. Iedere 2 maanden wordt ik gebeld of komt ze langs om te vragen of de zorg naar tevredenheid wordt geleverd. En aangezien ik niet veel verschillende gezichten wil voor de zorg, is dit team voor mij ideaal. De zusters ( en 1 broeder) die bij mij komen geven mij een gevoel alsof ik deel uimaak van de familie en dit voelt vertrouwd. Ik bel ieder paar weken om iets aan de tijden of afspraken te laten veranderen en tot nu toe is dit nog niet een probleem geweest. Er is mij verteld dat er in overleg veel mogelijk is, en dit heeft mij nog niet teleurgesteld. Wanneer er een nieuwe medewerker langs komt merk ik dat die niet alleen maar angenomen is omdat ze de juiste diploma's heeft maar ook goed binnen het team past want het voelt dan meteen goed. Natuurlijk zijn er ook momenten dat de zorg iets vroeger of later is, maar dit is natuurlijk begrijpelijk want ik besef me dat er tenslotte zorg geleverd wordt bij de mensen thuis en dan zijn er meerdere factoren die meespelen. Zelf heb ik geen mantelzorg en heb erg veel steun aan MIJN zusters. Dank jullie wel!

    Sterke punten
    Korte lijnen en goede vertrouwde zusters.

    Zwakke punten
    Niet alle medewerkers zijn ziekenverzorgende, sommige zijn Hulp en die moeten dan weer informatie navragen bij collega's.

    Door Valerie op 4 maart 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik zou Joost Zorgt niet nogmaals kiezen als zorgaanbieder.

    Sterke punten
    Aardige zorgverleners.

    Zwakke punten
    Onprofessioneel kantoorpersoneel, waardoor de cliënt plotseling zonder zorgverlener komt te staan.
    De cliënt wordt niet serieus genomen.
    Jaarlijkse evaluatie van de verleende zorg vindt nooit plaats.
    De wensen van de cliënt staan op de 2e plaats.
    Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen zorg en privé.
    De cliënt wordt te laat of helemaal niet geïnformeerd over de eventuele wijziging van de zorgverleners.

    Door Anoniem op 3 november 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Deze website is niet meer actief

Schrijf je eigen review



ThuiszorgVergelijker

Op ThuiszorgVergelijker.nl lees je reviews over alle Thuiszorg aanbieders van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw Thuiszorg ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Thuiszorg aanbieders