Ik heb HappyHomeCare ingeschakeld voor de zorg van mijn oma, en jongens, wat een ervaring!
Onze verzorger uit Slovakije was vriendelijk, professioneel en had verrassend genoeg een geweldig gevoel voor humor. Ze zeggen dat lachen het beste medicijn is, en in dit geval kreeg mijn oma een dubbele dosis! Mijn oma heeft meer gelachen sinds ze er zijn, en dat is onbetaalbaar. Ze zijn zelfs behendig in het ontwijken van oma's 'liefdevolle' correcties met haar pantoffel - een vaardigheid die je niet leert in de zorgopleiding!
Waarom geen vijf sterren? Nou, ik wacht nog steeds op die beloofde karaoke-avond met het team. Mijn oma heeft haar zangstem al opgewarmd, en we zijn klaar om te zien of HappyHomeCare ook op muzikaal gebied kan uitblinken!
Kortom, een solide vier sterren voor HappyHomeCare. Ze brengen niet alleen professionele zorg, maar ook vreugde en gelach in ons leven. Een extra ster in de wacht voor die karaoke-avond!
Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitszorg met een glimlach!
Sterke punten
Persoonlijke aandacht, betrouwbaar, respectvol
Zwakke punten
Hoewel de communicatie bij HappyHomeCare over het algemeen goed is, zijn er momenten waarop de communicatie tussen zorgverleners en familieleden uitdagend kan zijn, vooral als de zorgverleners niet vloeiend Nederlands spreken. In mijn persoonlijke ervaring kon mijn oma vloeiend Engels, maar mijn opa wat minder. Gelukkig heeft de verzorger altijd manieren gevonden om deze taalbarrière te overbruggen met lach.
Review: Dramatische ervaring
Sorry om te horen. Onze klanten weten voraf dat onze verzorgers komen uit andere landen en ook dat dat hele zorg uit de PGB betaalbaar is. Daarom denken we dat deze reaktie niet van onze clieent afkwam.
Happyhomecare werkt met morale normen en waarden, principes, die niet met persoon opmerking akoord zijn.