Cordaan Thuiszorg biedt zorg bij u thuis. Bijvoorbeeld verpleegkundige hulp bij ziekte of verzorging na een ziekenhuisopname. Ook ondersteunen wij u wanneer u moeite krijgt bij het uitvoeren van de dagelijkse huishoudelijke taken. En bieden we begeleiding als u een gehandicapt kind thuis verzorgt, of als u zelf een beperking heeft maar graag zelfstandig wilt wonen.
Cordaan Thuiszorg gaat uit van uw vraag. Uw zelfstandigheid staat hierbij voorop. Cordaan Thuiszorg vult aan waar u ondersteuning nodig heeft. De afspraken over deze ondersteuning staan in de zorgovereenkomst die we samen opstellen. Bij Cordaan Thuiszorg heeft u een vaste contactpersoon.
Wat een waardeloze zorg. Grote mond, altijd iemand ziek en gauw alles afraffelen.Een schande in een woord. Ben weg gegaan bij ze en er komt een formele klacht. Maar wel de rekening indienen, ga nakijken hoeveel tijd ze geclaimd hebben.Tram Zuid slecht, en de manager heeft grote mond als je assertief bent.
Ik was op bezoek bij een oudere vriend Hans in Amsterdam West .. daar zag ik 2 keer Hannan van Cordaan .. wat een leuke vriendelijke jonge vrouw is dat .. alleen maar complimenten
Telefonisch contact. Mw. de zorgpleegster meende dat de arts niet gelijk had. Zwachtels zouden me aan huis binden. Contact met arts, deze meende dat ik nu echt wel gezwachteld moest worden, oedeem was ernstiger. Dus toch een afspraak gemaakt. Nu twee keer behandeld. Eerste keer ging, op tijd en redelijk vlot gezwachteld. Halverwege wordt voor het eerst gemeld: 'U moet wel uw voet gestrekt houden' ....! Wel onaangekondigd met z'n tweeen aan de deur, had wel even gemeld mogen worden. Tweede keer een half uur vertraging, mw meende dat ze een andere tijd had gezegd. Zwachtel ging halverwege de tweede dag zakken en rollen. Zit nu twee uur te wachten, geen Cordaan. Zwachtels moet ik van te voren afdoen en benen mogen niet langer dan drie uur zonder, anders kan er opnieuw begonnen worden. Fijn zo, dat laatste is nu bijna zeker. Dank Cordaan.. Waardloze zorg!
Sterke punten Zelfs niet met een vergrootglas gevonden
Afspraken worden niet nagekomen, altijd smoesjes om dingen niet te doen,brutaal tegen clienten,hun draaien de boel om , dat de clienten is altijd de gebeten hond als ie bij de medewerker klacht.
Als cliente belt om met de planner te willen praten altijd smoesjes om niet cliente te woord staan.
altijd te vroeg weg gaan , soms 1urr soms meer, alles zo snel doen als cliente later gaat onderzoeken hebben maar 30% van het schonmaaken gedaan maar vel vroeg weggaan. vreselijke bedrijf.ik ga alles doen om weg te gaan.
Sterke punten groot mond tegen clienten en vroeg weggaan
Onbeleefd, brutaal, geen hart voor de patiënt. Willen ook zsm weg zijn. Geen vraag kunnen ze beantwoorden. Ongelofelijk dat ze zulke mensen bij de ouderen kunnen laten. Casemanagers zie je of hoor je niet...kortom WAARDELOOS!
D..Oor een beenbreuk kon ik een aantal huishoudelijke klussen niet meer doen.cordaan gebeld.intake gehad kreeg na drie dagen brief van de gemeente met toestemming.zou papieren van Cordaan krijgen na een aantal keren gebeld twee weken later kreeg ik die weer twee weken later afspraak hulp. Werd afgebeld wegens ziekte.kan ge beuren weer zelf gebeld voor nieuwe afspraak. Maar er niemand gekomen.op de afgesproken tijd.gebeld 36wachtende voor mij.konden niks doen ben ondertussen zes weken verder.
Dit is de slechtste thuiszorgorganisatie die ik ooit heb gehad.
Afspraken worden niet nagekomen, men heeft zijn smoesje altijd klaar.
Medewerkers zijn altijd te laat, sommigen zijn hondsbrutaal.
Als je naar kantoor belt dan weet degene die de telefoon opneemt 9 van de 10 keer het juiste antwoord niet.
Ik ben verhuisd en blij dat ik van Cordaan af ben.
Sterke punten Niet kunnen ontdekken.
Zwakke punten Teveel om op te noemen, zie ook bovenstaand.
Slechte zorg. Boeit ze weinig waar mensen geplaatst worden. Oudere mensen laten verhuizen uit hun vertrouwde omgeving. Nee hoor dit is bij ons heel normaal volgens mevrouw Timmer??,
Sterke punten Niet kunnen ontdekken.
Zwakke punten Veel te laat reageren en eerst hun eigen zakken vullen zonder te kijken naar de mensen zelf.
Waardeloos
Wat een waardeloze zorg. Grote mond, altijd iemand ziek en gauw alles afraffelen.Een schande in een woord. Ben weg gegaan bij ze en er komt een formele klacht. Maar wel de rekening indienen, ga nakijken hoeveel tijd ze geclaimd hebben.Tram Zuid slecht, en de manager heeft grote mond als je assertief bent.
Sterke punten
Een enkeling doet wel zijn best.
Zwakke punten
Alles in een woord!
Hannan van Cordaan
Ik was op bezoek bij een oudere vriend Hans in Amsterdam West .. daar zag ik 2 keer Hannan van Cordaan .. wat een leuke vriendelijke jonge vrouw is dat .. alleen maar complimenten
Afspraken niet nakomen
Telefonisch contact. Mw. de zorgpleegster meende dat de arts niet gelijk had. Zwachtels zouden me aan huis binden. Contact met arts, deze meende dat ik nu echt wel gezwachteld moest worden, oedeem was ernstiger. Dus toch een afspraak gemaakt. Nu twee keer behandeld. Eerste keer ging, op tijd en redelijk vlot gezwachteld. Halverwege wordt voor het eerst gemeld: 'U moet wel uw voet gestrekt houden' ....! Wel onaangekondigd met z'n tweeen aan de deur, had wel even gemeld mogen worden. Tweede keer een half uur vertraging, mw meende dat ze een andere tijd had gezegd. Zwachtel ging halverwege de tweede dag zakken en rollen. Zit nu twee uur te wachten, geen Cordaan. Zwachtels moet ik van te voren afdoen en benen mogen niet langer dan drie uur zonder, anders kan er opnieuw begonnen worden. Fijn zo, dat laatste is nu bijna zeker. Dank Cordaan.. Waardloze zorg!
Sterke punten
Zelfs niet met een vergrootglas gevonden
Zwakke punten
Zie relaas boven
onbeschoft personeel
Afspraken worden niet nagekomen, altijd smoesjes om dingen niet te doen,brutaal tegen clienten,hun draaien de boel om , dat de clienten is altijd de gebeten hond als ie bij de medewerker klacht.
Als cliente belt om met de planner te willen praten altijd smoesjes om niet cliente te woord staan.
altijd te vroeg weg gaan , soms 1urr soms meer, alles zo snel doen als cliente later gaat onderzoeken hebben maar 30% van het schonmaaken gedaan maar vel vroeg weggaan. vreselijke bedrijf.ik ga alles doen om weg te gaan.
Sterke punten
groot mond tegen clienten en vroeg weggaan
Slechtste thuiszorg die er bestaat
Onbeleefd, brutaal, geen hart voor de patiënt. Willen ook zsm weg zijn. Geen vraag kunnen ze beantwoorden. Ongelofelijk dat ze zulke mensen bij de ouderen kunnen laten. Casemanagers zie je of hoor je niet...kortom WAARDELOOS!
Sterke punten
Sterke punt? Snel buiten zijn.
Zwakke punten
Te veel om op te noemen.
Waardeloze behandeling
D..Oor een beenbreuk kon ik een aantal huishoudelijke klussen niet meer doen.cordaan gebeld.intake gehad kreeg na drie dagen brief van de gemeente met toestemming.zou papieren van Cordaan krijgen na een aantal keren gebeld twee weken later kreeg ik die weer twee weken later afspraak hulp. Werd afgebeld wegens ziekte.kan ge beuren weer zelf gebeld voor nieuwe afspraak. Maar er niemand gekomen.op de afgesproken tijd.gebeld 36wachtende voor mij.konden niks doen ben ondertussen zes weken verder.
Sterke punten
Tot nu toe niks
Zwakke punten
Waardeloos
Blij dat ik er van af ben.
Dit is de slechtste thuiszorgorganisatie die ik ooit heb gehad.
Afspraken worden niet nagekomen, men heeft zijn smoesje altijd klaar.
Medewerkers zijn altijd te laat, sommigen zijn hondsbrutaal.
Als je naar kantoor belt dan weet degene die de telefoon opneemt 9 van de 10 keer het juiste antwoord niet.
Ik ben verhuisd en blij dat ik van Cordaan af ben.
Sterke punten
Niet kunnen ontdekken.
Zwakke punten
Teveel om op te noemen, zie ook bovenstaand.
Slecht behandelen ouderen
Slechte zorg. Boeit ze weinig waar mensen geplaatst worden. Oudere mensen laten verhuizen uit hun vertrouwde omgeving. Nee hoor dit is bij ons heel normaal volgens mevrouw Timmer??,
Sterke punten
Niet kunnen ontdekken.
Zwakke punten
Veel te laat reageren en eerst hun eigen zakken vullen zonder te kijken naar de mensen zelf.